JM time idag..*oppdatert*

eilejoha

Gift med forumet
Sånn, da får jeg gjøre meg klar til å dra til JM.
Har time 9.30. tar ca en 30 min å gå dit i min tilstand..
ellers bruker jeg 15 min ca. i rask gange.
[&:]
Håper hun ikke "klager" på at sambo ikke kunne bli med idag alikevel. Han skulle skrevet under på farsskapspapirene idag..
Ikke har jeg drikket mye vann heller, Jeg har drukket cola og spist sjokolade.(men i absolutt moderate mengder) Jeg har heller ikke spist så mye broccoli o.l for å få opp jern.... Heller ikke kjøpt meg jerntabletter.. Ikke har jeg levert papirene til Nav heller som hun sa var min oppgave til neste gang. altså idag. *kremt*
hehe...
Så min konklusjon blir idag...
Jeg kommer da til henne, min 2 gang idag. Og har ikke fulgt noe av hva hun gav meg råd om sist.. hehe.. ups....  Og hun kunne virke litt "småstreng".
[8|][8|][8|][8|]
Det blir litt småflaut. Men tiden har jo gått så vanvittig fort og jeg har hatt noen fæle uker siden jeg var hos ho sist.

Men jeg gleder meg til å høre hjertelyden igjen og se hvor mye han har vokst. Hun skal også få lov å sjekke opp kynnerne mine...
Oppdaterer senere..

---------------------------------------------------------------------------------

ja, da var jeg kommet tilbake..
Turen bort og hjem har vært laaaaang.. Bekkenet mitt har vært mer kranglete enn noensinne idag..
Var ikke noe problem at sambo ikke var med, det kunne vi ta neste gang.. [:)]
Ellers av det andre nevnte hun ingenting.. Urin var 1+ med eggehvite, men det kom mest sannsynlig av litt utflod.
BT hadde steget fra 85/55 til 100/60[&:]  (skyldes stress)
Jeg hadde lagt på med BARE 1>KG siden sist kontroll for 3uker siden Enda det føles som mer...
Lillemanns hjertelyd lå på 152
og Symfyse mål var 30 uker - 27 cm..
Så jeg er fornøyd.
Når det gjelder svangerskapsdepresjon, synes jeg hun bagatelliserte det litt og sa at det tar vi etterpå når han er født..[&o]
Så jeg får heller bestille meg time hos fastlegen å snakke med henne om det isteden..

Ha en fin fin dag jenter. Nå har jeg fått i meg mat og drikke. skal slenge meg på soffan, og der skal jeg bli liggende til guttungen komemr hjem..

Så han hadde det nok bare bra inne der sa hun.. :)

oppdatert i første innlegg.

Back
Topp