JM time i går.

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Var på kotroll til JM i går..
Hun var ikke fornøyde med verken blodtrykk eller urinprøve så nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro..
Hadde en ekkel opplevelse på nyttårsaften der jeg svimet av da jeg og sønnen min var på handletur.
Heldigvis var mammaen til en god venninne av meg der som tok seg av oss.
Har vært veldig svimmel i det siste men det var første gang at jeg faktisk har svimet av.
Kvalmen er blitt noe bedre men har ofte hodepine..
Håper det snart blir bedre alt sånn at jeg kan nyte svangerskapet å alt det spennende som skal skje fremmover.
Har forresten begynt å kjenne de to små i magen <3 Helt hærlig!

Er også veldig svimmel og har mye hodeverk... Når eg var til legen hadde eg lavt blodtrykk,men hun sa ikkje mer enn det.. Skal til jm 16 januar... Godt og høre at kvalmen har blitt bedre,men er ikkje noe godt å gå rundt med hodepine... Så herlig og kjenne to stk sprelle inni seg :) Har alltid ønsket meg/oss tvillinger vi,men hadde eg fått no hadde eg ikkje visst hva vi skulel gjort :p

Håper formen din bedrer seg snart!

ja det blir spennende med 2 små!!Men gleder oss masse <3
Ja håper formen kommer seg slik at jeg får jobbet litt før jeg skal ut i permisjon :) JM sa at jeg ikke fikk jobbe etter uke 20 i den jobben jeg hadde siden jeg var gravid med tvillinger.

Håper formen din snart blir bedre, det er ikke noe godt å gå rundt å være svimmel.
Du får følge legens ord og prøve å slappe mer av! :)

Huff, håper formen din blir bedre snart. Har vært ganske svimmel i julen jeg også, men tror det er fordi jeg har drukket altfor lite vann. Slapp godt av og ta vare på deg selv og de to små. :)

Uff..så ekkelt å svime av da. Håper det går bedre framover. Men så tidlig du var hos jm da.. Jeg skal ikke før i mars ( om eg husker rett da)

Back
Topp