Jm time i dag!

babybaker

Flørter med forumet
Og jeg er såååå spent på om jeg får overtalt henne til og sjekke meg for modning osv !! 37 + 4 i dag, så burde jo ikke være noe problem... Men hun er litt streng på sånt :p

Fraaa mobilen <3

Masse lykke til :) Hvor streng er jordmødre på sånt? Jeg skal neste uke og er da 37 uker, og kunne tenke meg å sjekke for modning. Noe jeg tror hun vil gå med på siden jeg går med konstante kynnere, men jeg gjorde aldri noen sånn modningssjekk i forrige svangerskap. Er det vanlig å sjekke det før terminen?

Lykke til hos jm idag! :) Satser på at hun vil sjekke modning, er det vanlig at dem sjekker det forresten? Fikk det aldri sjekket sist svangerskap, men håper det blir sjekket denne gangen da :)

Lykke til :)

Tror det varierer fra jm til jm om de sjekker, men veit de sjekke her vesst du kommer inn med sterke kynnere ;)

Rakk ikke spørre om modning, henvist rett til føden. Så på vei dit nå for nye undersøkelser..

Fraaa mobilen <3

Lykke til:) gleder meg til og høre oppdateringer!!!

Spennende. Lykke til. Jeg går ikke til jordmor kun til lege. Legen sjekker sikkert ikke sånt? 38+3 neste time og har mye kynnere. Spennende tider fremover :)

Da ligger jeg med registrering! Kjent mye mindre bevegelse de siste dagene, og jm ville jeg skulle sjekkes for mulig fostervannslekkasje! Om de fant spor av fostervann ville jeg visst bli igangsatt idag!!:/ har ikke akkurat tid til det nåååå, men får krysse fingrene for at han blir i magen litt lengre :)

Fraaa mobilen <3

Oi, oi oi! Krysser fingre for at sjekken ikke viser noe da, at det bare er bra de tar en kontroll på at baby har det bra! Lykke til :) :)

Åj, her skjer det ting forstår jeg! Masse lykke til - håper alt ser bra ut :-)

Hmmmm.. 2 små spark på 15 min nå.. Fått saft, men foreløpig ikke tatt seg opp... Kjedelig på undersøkelses rom helt alene!! Da er det godt med bv!!

Fraaa mobilen <3

Er det to spark som DU kjenner, eller som blir registrert av en sånn maskin?

huff lykke til, satser på at alt er bra og at bare er tilfeldig

Flott at alt var i orden :)

Som regel tipper jeg jm ikke sjekker modning før rundt termin om det ikke er noe spesielt. De vil vel helst ikke provosere noe fram, selv om man er bikket 37 uker, de har jo egentlig godt av litt til inni magen :)

Så bra at alt viste seg å være iorden hos deg :) :)

Back
Topp