Da har jeg vært hos jordmor, lege og fysio i dag. Jordmor var veldig fornøyd med blodtrykket og urinen var helt negativ. Det ser veldig lovende ut og hun er fornøyd med at det er mest mulig naturlig fødsel som er planen og det ser ut til at det er det som skjer. Hun mente magesmertene ikke hørtes farlige ut, uten at hun kunne si hva det var. Men hun kjente etter og sa at babyen lå godt innstilt og langt nede så det kan være årsaken til at det plutselig presset på. På vei hjem kjente jeg hodet godt nedi, skikkelig vondt med plutselige dunk nedi der...
Legen var fornøyd med vekst og blodgjennomstrømning i navlestreng. Baby veier nå 2,6 kg
Ble satt opp på time hver uke framover fremdeles og ny ul i uke 39.
Så var det manuellterapeuten. Jeg klarte jo såvidt å gå inn på kontoret hans. Han masserte foran på hoften og det hjalp masse. Men rakk desverre bare den ene siden
så nå er det bare vondt på ene siden da - hjelper mye, men skulle ønske andre siden ble tatt også.
Legen var fornøyd med vekst og blodgjennomstrømning i navlestreng. Baby veier nå 2,6 kg
Så var det manuellterapeuten. Jeg klarte jo såvidt å gå inn på kontoret hans. Han masserte foran på hoften og det hjalp masse. Men rakk desverre bare den ene siden