Jm eller lege?

Pompel og pilt

Forelsket i forumet
har dere bestemt dere for hva dere skal gå til?

jeg har lurt på å gå kun til jordmor denne gangen, var kun hos lege sist(men da bodde jeg ett annet sted).

hva har dere valgt og hvorfor?

kommer nok til å gå litt til begge deler jeg! Men mest til jordmor tenker jeg!
Men har en lege som er innmari grei! Helt fantastisk faktisk! Men aner jo ikke hvordan jordmoren er... Hmm!

Når må man bestemme dette egentlig?

jeg vet ikke....har ikke bestilt time hos noen enda....ringer man bare på helsestasjonen og avtaler time med jm?
*blond moment*[8|]

Jeg kommer til å gå til begge annahver gang[:)] Det gjorde jeg sist også, og synes det var kjempe greit[:D] Dessuten så har jeg verdens mest fantastiske fastlege og en like fantastisk jordmor[:)] Så gleder meg allerede til første legetime på torsdag[:)]

begge deler, men mest jordmor

Jeg kommer nok til å gå til lege og jordmor annenhver gang,det funket så fint forrige gang atte.Og var veldig plaget av bekkenløsning og pga tung fysisk jobb trengte jeg sykemeldinger og det får man kun hos legen.

Blir nok begge deler denne gangen.
Med forrige gikk jeg kun til jordmor, men det ble litt dumt de gangene jeg trengte sykemelding. Jeg har ikke verdens beste kjemi med fastlegen, men har en fantastisk jordmor her! Så går det ikke med legen så blir det kun jordmor. Har enda ikke bestillt time hos noen av dem da.. begge to har ferie.

Kun til jm, gjorde det sist også.. Det er hun som kan sv.skap og baby, og de tar seg mye bedre tid..
Føler meg mye tryggere da[:)]

ORIGINAL: scorpio

Jeg kommer nok til å gå til lege og jordmor annenhver gang,det funket så fint forrige gang atte.Og var veldig plaget av bekkenløsning og pga tung fysisk jobb trengte jeg sykemeldinger og det får man kun hos legen.

det er ikke riktig! Også jordmor har myndighet til å skrive ut sykemeldinger i slike tilfeller

Back
Topp