jkdress

Sweetdarling

Forelsket i forumet
Noen som har bestillt brudekjole derfra? Har et par spm jeg:) hvor lang tid tok det før dere fikk den? Ble dere fornøyde?betalte dere toll evt hvor mye??

Det tok vel 4 uker å lage den, så 1 uke i post. Betalte ikke toll, og jeg er kjempefornøyd!!:)

Jeg kjøpte også min der! :-)
Tok vel litt over en mnd, men fikk den til den datoen jeg skrev på bestillingen! :)
Veldig fornøyd!

Betalte du med nettbank? Har aldri bestilt noe fra nette før så vet ingen ting hehe:) og sendes alle kjoler derfra til norge? Ble den levert på døra?

jeg har paypal konto og betalte via den!
Jeg tror de sender alle kjoler!
Min ble levert av postmann på døra (men bor på en liten plass, så hender postmannen tar med pakkene hjem til oss)
Betalte toll på den ca. 250 kr! :) Men bestillte en annen kjole tidligere, den betalte jeg ikke toll på!

Sweetdarling skrev:
Betalte du med nettbank? Har aldri bestilt noe fra nette før så vet ingen ting hehe:) og sendes alle kjoler derfra til norge? Ble den levert på døra?

Nei. Jeg kjøpte via paypal. handler IKKE utendlands med nettbank.

Den kom til postkontoret i en bitteliten eske, og eksploderte som askepotts nøtter da jeg åpnet den:D 

Alle kjolene sendes til Norge, det koster en del i frakt, men likevel SUPERbillig i forhold til kjøp i Norge

Da lager jeg paypal konto:) stemte kjolene med str dere skrev? Og var kjolene like fine i virkeligheten som på bildene?

Bestill etter dine mål, da får du den skreddersydd, så du er sikker på at den passer. emoticon

Back
Topp