Jkdress.com, noen erfaringer??

_C_

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med å bestille brudekjole derifra? Når bestilte du? Ble du fornøyd?
Er såå i tvil om jeg tørr å bestille kjolen derifra, men så sparer jeg jo nesten 8000kr på å bestille den der...

Bestilte der, kjempefornøyd. Jeg bestilte med hasteleveranse, som gjorde at jeg fikk den 3-4 uker etter jeg hadde bestilt. Tror man skal beregne god tid ellers. Jeg fikk tilsendt måleskjema og målte meg etter beste evne. Dessverre bomma jeg litt på armene og måtte betale en skredder litt her hjemme også for å fikse det. Allikevel kom kjolen på under 2500. 

Jeg betalte 2000 for min, underskjørt, og frakt og eeelsker den!

Den er ikke heeelt lik den på bildet, men jeg elsker den likevel:D Det tok ca en måned fra jeg bestilte til den ble sendt, og da hadde jeg den etter en uke ca

Så bra å høre positivt om de da :D Da blir det å bestille kjole derifra ;)
Bestilte dere ut i fra de kjolene de har der, eller bestilte du etter bilde dere hadde selv?

Kjenner ei som nylig fikk kjole derifra, og den var helt forferdelig! Helt ubrukelig, og hun måtte låne kjole av noen andre.. 

Så vil ikke akkurat anbefale dem :( 

Torunns drømmekjoler derimot er kjempe nydelige :D

Rugekasse skrev:
Kjenner ei som nylig fikk kjole derifra, og den var helt forferdelig! Helt ubrukelig, og hun måtte låne kjole av noen andre.. 

Så vil ikke akkurat anbefale dem :( 

Torunns drømmekjoler derimot er kjempe nydelige :D

Hvor tror du hun bestiller dem fra for å kunne selge så billig? Det er sannsynligvis en grossistselger typ jkdress

Jeg bestilte to, og de var altfor store, så bestill med søring i ryggen og i god tid iallefall om du gjør det slik at du kan sy den inn. Jeg syns og man lett kunne se på de at de ikke var av topp kvalitet. Men de var helt greie.

Back
Topp