JIPPY!!!!!!!!!

dahliasmamma

Glad i forumet
Da er det klart...... vi reiser til USA den 3 juni.
Vi skal besøke søsteren min i Houston, Texas. Gleder meg masse...[:D][:D][:D]
Dette blir gøy...
Eneste jeg gruer meg til er å fly i 12-14 timer med snuppa som har "mark" i rompa[:)] men det går vel.....
JEG GLEDER MEG!!!!!!!![:D][:D][:D]

så kjekt da, flyturen går nokk bra skal du se , spesielt kjekt når du skal nedover men kjedeligere når du skal hjem igjen [;)]

ORIGINAL: Lon@

så kjekt da, flyturen går nokk bra skal du se , spesielt kjekt når du skal nedover men kjedeligere når du skal hjem igjen [;)]

det er det jeg er redd for...[;)] men får pakke med leker og sånt for å holde hu litt okkupert og håpe at alt retter seg selv[:D] he he he

det går nok fint. Ha rikelig med leker å holde henne opptatt med så går det nok fint. Gå litt frem og tilbake i flyet om marken blir for gale ;o)
GOD TUR !

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

det går nok fint. Ha rikelig med leker å holde henne opptatt med så går det nok fint. Gå litt frem og tilbake i flyet om marken blir for gale ;o)
GOD TUR !

skal det[:)]
og takk[:)]

ORIGINAL: grandiosa

Så heldi du e har lenge hatt løst te å reis te usa men e ikje d vældi dyrt

fordelen med en rik søster og svoger er jo at de betaler meste parten da.
For 3 billetter koster det 12000 kr. De betaler 10000 kroner og vi 2000 kroner. oppholdet er gratis siden vi skal bo hos dem. må jo ha med oss lommepenger da. [:)]

Så heldig du e,du får ha en go tur og det går sekkert bra med snuppa di[:)][:)]

Så heldig du er! Jeg har døds lyst til usa. Kos dere masse![;)][:D]

Så deilig. Vi reiser til New york på mandag,gruer meg til flyturen jeg også. Gullet vårt verken krabber eller går men elsker å turne på fanget[8D][8D]så det blir spennende.

Back
Topp