jipppppiiiiii

litlå

Gift med forumet
da er jeg også sykemeldt... 100 % i to uker i første omgang... lavt blodtrykk, trøtt og sliten... ellers alt bra på legekontrollen.. [:D][:D][:D]

Blir sikkert godt å ta seg igjen litt[:)] 

Der var godt for deg.. Er ille om man skal bruke all energi en har på jobben, for så å være ødelagt når en kommer hjem til familien.

skal bli godt å få ta seg litt inn igjen... vertfall slippe å ha vekkerklokka på om morningen.. (udenom guttongen som våkner i syv tiå..) men det er uansett bedre enn kvart på 6!!!!! [:D] 

herlig!! en time gjør underverker..[:)]

Må si jeg synes det høres litt deilig ut å slippe vekkerklokken, men min ringer ikke før halv 7 da, så jeg får jo sove litt lenger, men fra da av er det full rulle for å få tre barn klar til skole og barnehage[&:]

er nok godt det om kroppen trenger det[;)]

det er jo viktig for oss i disse tider å lytte  til kroppen vår.. er sykemeldt 60%, og jobber bare 2 dager i uka..det er deilig,for da får jeg begge deler..både jobb,og slappe av innimellom.

så flott for deg!!!![:)] håper du får ei fin tid nå fremover...skulle nesten ønske at eg og hadde ein grunn snart for sjmld...er travelt å styre på morgene med lsija og vere på jobb halvåtte, men alt går!

Det var godt at du fikk det.Det er utrolig godt og få sykemelding når man ikke føler seg i form.Selv har jeg vært sykemeldt lenge.Når man ikke er i form er det deilig og kunne være hjemme fra jobb,og legge opp dagen som det passer.Tror det er viktig og lytte til kroppen.Kos deg disse ukene[;)]

jepp jeg skal kose meg... [:D] fortsatte litt på julehandel idag... greit å få bort en del julegaver... [:D][:D]

julegaver...så effektiv du er gitt[:)] hakke begynt å tenke på det,men det er jo veldig lurt å gjøre nå...

Back
Topp