Jippijeij, søvn er oppskrytt!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Trivelig med samboer som både holder på med tømmersaging og det mere i nesa hans. :p høres jo ut som en bulldoser på soverommet! Ser ikke ut til at det blir noe søvn her gitt. :p

Flere som er like uheldige som meg når det kommer til mannens uvaner?;)

Her kan jeg nok ikke skylde på mannen for at jeg ikke får sove. Har våknet veeldig tidlig de siste ukene, kanskje kroppen som venner seg til mindre søvn ;) Men får iallefall planlagt endel mens jeg ligger og prøver å sove. Så nå er fødebagen nesten klar! I hode iallefall ;)

Kan heller ikke skylde på samboer. Men jeg som ellers sov klinkende lett til kl 9 våkner kl 5 hveeer morgen og da er det ingen kjære mor lenger. Vrir og vender på meg. Får f... ikke sove mer. Selv om jeg la meg tolv og har vært oppe kl ett og tre på do. Jeg er trøtt!!! Hehe

Trivelig med samboer som både holder på med tømmersaging og det mere i nesa hans. :p høres jo ut som en bulldoser på soverommet! Ser ikke ut til at det blir noe søvn her gitt. :p

Flere som er like uheldige som meg når det kommer til mannens uvaner?;)
Som jeg skulle sagt det selv ;)
La meg halv tolv i går og siste gangen jeg så på klokka var den halv tre i natt :mad: og så våkna jeg kl halv sju i dag tidlig ja :confused: Og selvfølgelig skal jeg ta den glukosebelastningstesten slik at jeg må faste og ikke får spist frokost :mad: MORRAGRETTEN I DAG JEG NEI ;)
Vtrvs#%, $€,:confused::mad::confused::mad::confused::mad::eek::eek::eek::eek: $_;#;^^,€?#_,#2/5&6,;÷×'+###??%%

På "mobben"

Jada, her er det snorking på høyt nivå! Ligger til familien hans. Du kan tro det er moro å dra på hyttetur med svigers, hele bygningen rister jo :eek: :schocked028

Nå skal det sies at jeg sover lite og dårlig de nettene han ikke snorker også. Har jo en særdeles vilter krabat i magen som blir mer og mer lik sin søster. Hun var også oppe hele natten og drev med gymnastikk i magen :happy093 :smiley-bounce005

Her er det også snorking.. Blir gal!!! I tillegg sover jeg kjempedårlig for tiden. Sovner sent, våkner mange ganger i løpet av natta, våkner tidlig på morgenen og må opp kl. 06.30 for å dra på jobb. Er helt zombie når ettermiddagen kommer, og da klarer jeg ikke holde øynene åpne :-/

Haha, hørtes igrunnen fryktelig koselig ut :p

Mannen kan gi fra seg noen høye, men et lite puff i siden, så er det over. Han er VELDIG flink til å le og snakke i søvne, noe som kan være morsomt for det meste, men av og til litt slitsomt :p

Kjenner til det med snorkinga ja... :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp!

Her skal han forvises til gjesterommet snart ;) Jeg irriterte meg grønn over bråket hans når førstemann sov sammen med oss, så det gidder jeg IKKE denne gangen :P

Haha, hørtes igrunnen fryktelig koselig ut :p

Mannen kan gi fra seg noen høye, men et lite puff i siden, så er det over. Han er VELDIG flink til å le og snakke i søvne, noe som kan være morsomt for det meste, men av og til litt slitsomt :p

Le i søvne faktisk!:p

Har vært sånn i alle år her :p knip på nesen mens han snorker eller be han legge seg på siden :p har effekt her hehe

Le i søvne faktisk!:p

Åjadda... Han ler så jeg griner :p Helt vilt til tider. Ellers parater han så mye tull at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :p Han er aldri kjedelig den mannen der ;)

Hehe, kan ikke skylde på han, for han snorker ikke (i så fall bare litt, da skubber jeg i han så er det over), men jeg er stadig vekk våken for å gå på do, skifte stilling og våkner også av minien som sparker godt fra seg ;)

her snorker sambo noe voldsomt, men har aldri hatt noe problem med å sove pga det, det har jeg ikke nå heller, men lite søvn blir det på meg alikevel. jeg har sovet litepå natta en mnd ca allerede. slik var det de siste ca 3 mnd sist svangerskap også, var utslitt av lite søvn da gutten kom og han sov ikke på natta den første tiden...

Back
Topp