Jippiiiiii!!!

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Da har vi fått vært ute og spist en bedre middag sammen med min bror og hans kone :) Svigermor satt barnevakt og Asle var eksemplarisk. Han var til og med i seng da vi kom hjem :D Øyner håp om en tur på kino for å se Hobbiten i morgen :D *happy as a girl can be* :happy093

Oi så herlig!!!!!!

Så herlig, heldige dere!!! Vi har bryllupsdag på mandag, har sååå lyst til å gå ut å spise eller gå på kino! Men har verken råd eller baby som egner seg for barnevakt på kvelden så det er bare å glemme:(

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Det er trist å høre da, Marian87 :( Hva med å låne henne ut på en trilletur tidlig på dagen på søndag og ha en hyggelig stund hjemme, bare du og mannen?? Det viktigste er vel tross alt å få litt kjærestetid.. :)

Det er trist å høre da, Marian87 :( Hva med å låne henne ut på en trilletur tidlig på dagen på søndag og ha en hyggelig stund hjemme, bare du og mannen?? Det viktigste er vel tross alt å få litt kjærestetid.. :)
Det var et godt forslag!
Vi synes det er koselig å spise lunch sammen bare oss også :D

Ingen dum idé! :) er for øyeblikket på hytta sammen med svigers så er ikke mye alenetid å få her:p vi får prøve på lunch neste helg, og da har vi begge fått lønn:D

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Så utrolig herlig:D:) Gratulerer så mye m en vellykket barnepass kveld;):) Må si jeg misunner deg litt:p:D

Grattis med vel overstått barnepass, så fint dere fikk koset dere:-)

Det var helt fabelaktig! :) Og jeg klarte å slappe helt av og bare nyte det. Værre med pappa'n :p Han satt litt som på nåler :p hehe Men det er jo alltid en pris å betale da, så det har vært en litt urolig natt med en liten som har hatt litt vondt i magen ;) Prøvde å velge det reneste på menyen, men klarte tydligvis å få i meg noe som gav litt luft i magen likevel :p Ingen hylskriking da, heldigvis, men litt småklaging og MYE promping!

Godt han fikk det ut da =)

Ja, det er ikke noe å spare på :p Det lukter selvdødt til tider :sick009

Godt han i det minste får det ut:) he he, ja de kan stinke bra selvom de er små:p:cool:

Hvordan noe så søtt og nusselig kan lukte så dårlig, skjønner jeg ikke :eek:
Da jeg hadde spist egg her rett før jul holdt vi på å daue alle mann :confused:

Usj! RÅttent egg?!

mange sier at barn som kun får mm har luktfri bæsj...det har ikke jeg kjent noe til for å si det sånn :eek: Synes også det er ganske imponerende at noe så lite og søtt kan lage noe så fryktelig med lyd når de promper :confused:

Nei er du gal?! Her kan det lukte noe voldsomt, spesielt om han fiser masse samtidigs som det komemr bæsj!

Back
Topp