Jippiiiiii!!! :-) Noen erfaringer??

blomst3

Blir kjent med forumet
Er på en liten ferie i Bergen, skal reise hjem i morgen. Men jeg tenkte at når jeg første var her, skulle jeg jammen få meg en ultralyd time da den eneste privat klinikken i haugesund er stengt for øyblikket, å jammen fikk jeg time i morgen (onsdag) kl 11.30!!!!!!! Overlykkelig!!!!!!! Gleder meg, er 11+6 i morgen og det blir så gøy...Jeg skal på Majorstuaklinikken her i Bergen, noen som har erfaringer med den?? Og jeg har hørt at det går an å se antydning til kjønn så tidelig som 12 uker???? Noen erfaringer????

Så spennende
Jeg var på fredag, og da var jeg nøyaktig 11 uker. Hun som utførte ultralyden sa at hun nok kunne se kjønnet dersom vi hadde kommet 3-4 dager senere.. Så da kan det hende de kan se det hos deg! 
Lykke til! Det blir uansett en flott opplevelse

Så spennende!

Jeg ringte Majorstuaklinikken i juni og da sa de at de skulle være stengt hele juli. Men da er de åpen likevel da :-)

Jeg var veldig fornøyd med de sist, så må prøve å få time der nå og :-) 

Takk for svar, nå gleder meg jeg bare enda mer! Husker du va det kostet for ultralyd Lolola? på Majorstua? jeg glemte å spørre når jeg ringte  Jeg ringte på mandag, å fikk time to dager etterpå, så er kjempe glad!!!!!!!!! Tenk om de kan se kjønnet!!! 

Hei igjen :-)

Jeg husker ikke helt hva det kostet sist, men når jeg bestilte time hos Volvat kostet det ca kr 1200. Antar det koster ca like mye..? Skal ringe MK i morgen og høre om de har time, hvis de har avbestiller jeg Volvat, selv om de helt sikkert er flink der og! 

Sist gang jeg var der i uke 11-12 kunne de ikke se kjønnet,  men krysser fingrene for deg! 

Lykke til i morgen! 

Hei :-) Ja, i dag gikk det kjempe fint!!!! Han sa det var for tidelig å se kjønn så ble litt  skuffet der da Men får bare vente til den ordinære ultralyden!! Fikk masse bilder, og han tok til og med 3D ultralyd Så det var ett stort pluss! Fikk høre hjertelyden å alt var bare bra! Så nå slapper jeg godt av

Hei :-) Ja, i dag gikk det kjempe fint!!!! Han sa det var for tidelig å se kjønn så ble litt  skuffet der da Men får bare vente til den ordinære ultralyden!! Fikk masse bilder, og han tok til og med 3D ultralyd Så det var ett stort pluss! Fikk høre hjertelyden å alt var bare bra! Så nå slapper jeg godt av

Så bra!! :-) Ja vi og fikk 3D sist gang, veldig stas!!

Ordinær ul kommer nok før vi aner det, og det blir veldig kjekt å få vite kjønnet da!! :-) 

Jeg skal på Majorstuaklinikken 14. NovemberSkal ta 3D ultralyd. Blir stasVar du forøyd der og hvor mye kostet det?

Back
Topp