Jippiiiii.......

Kløverfire

Betatt av forumet

Endelig ser jeg 5-tallet som første tall på vekta

Har enda 3 kg for å være på startvekten, og allerhelst vil jeg ned enda 3 kg..

Det er jammen ikke lett når jeg elsker sjokolade!!

Hvordan ligger dere an?

 
jeg veide 72kg når jeg var høy gravid og veier nå 55kg   3 kilo til så er jeg på startvekten jeg også     men føler meg breiere over hoftene selvom, gjør dere det også? har det noe med at jeg har født vaginalt kanskje? 
 
Var nede i startvekta når jeg kom hjem fra sykehuset :) MEN utfordringen er å ikke gå opp igjen når man etterhvert slutter å amme.. jeg er også veldig glad i sjokoooolade :D
 
og ja, man kan bli bredere over hoftene etter å ha født barn, bekkenet åpner seg jo opp og bretter seg ut på en måte så da blir man bredere :)
 


Chocolate girl skrev:
og ja, man kan bli bredere over hoftene etter å ha født barn, bekkenet åpner seg jo opp og bretter seg ut på en måte så da blir man bredere :)


men vil det trekke seg tilbake å bli som normalt igjen etterhvert eller?  
 
Så heldige dere er! Jeg er fortsatt på 7- tallet.. 4 kg igjen til startvekt, og enda 5-6 til idealvekt. Prøver å være flink å gå turer og spise sunt, men neimen ikke lett!!
 
Fortsatt på 7-tallet jeg også :-\ 7-8 kg til startvekt, men VIL ha 5 som første tall igjen. Går turer med lille og prøver å begrense sjokoladen ;-) gleder meg til han får mer rutine på spisinga eller tar flaske. Da blir det 3T ogjen :-)
 
er på 7tallet her og :( har enda 14kg ned til startvekta, men jeg var i tynneste laget når jeg ble gravid så har satt meg ett mål med å ta av 10kg, helst innen 3mnd :-P 
 
5 tallet her og tar det litt som det kommer:) helt greit fornøyd som det er.
 
I dag så jeg endelig 6-tallet :D wihii! Noen kg igjen enda, men det går rett veg :)
 
Back
Topp