Jippiiiii

Love4two

Forumet er livet
Endelig står det uke 12 på meg også. Og jeg som ikke førler meg så veldig gravid heller da [;)] Sittter og assosierer gravid meg store flotte ord, for å liksom forklare for meg selv hvor stort dette er. Blir nesten litt for svulmende, men det er jo så utrolig flott opplevelse at det er vanskelig å sette ord på det.... Mektig..... [:)][:)][:)][:D][:D][:D]

Ha en forsatt fin julefeiring alle sammen og et godt nytt år [:)][:)][:)]

Heldiggrisen!! Gratulerer med den andre milepælen- den positive testen var vel den første [:D][:D]

Om bare 6 dager står det 12 uker på min ticker også- gleder meg [:D][:D]

Herlig følelse ja og ha passert de "magiske" 12 ukene[:)]Slapper vel kanskje litt mer av etter det[:)]Lykke til med fortsettelsen,juleklem fra Laila[:)]

Lisa79 du kan glede deg om 6 dager [:)] Det er noe ekstra trygt og godt å ha kommet til uke 12. Og det føles som minlepæle nummer to ja [:)]

Lailia76 jeg har senket skuldrene litt nå ja og det er deilig. Tusen takk for lykkeønskningene [:)]

Juleklem Hege

ORIGINAL: Laila76

Herlig følelse ja og ha passert de "magiske" 12 ukene[:)]Slapper vel kanskje litt mer av etter det[:)]Lykke til med fortsettelsen,juleklem fra Laila[:)]

signerer![:D]

ORIGINAL: Hege77

Lisa79 du kan glede deg om 6 dager [:)] Det er noe ekstra trygt og godt å ha kommet til uke 12. Og det føles som minlepæle nummer to ja [:)]

Lailia76 jeg har senket skuldrene litt nå ja og det er deilig. Tusen takk for lykkeønskningene [:)]

Juleklem Hege

Jeg gleder meg,ja [:D][:D][:D]

Gratulerer med de første 12 ukene, og lykke til fremover[:)]

Gratulere med de 12 første ukene [:D]
bare 28 igjen nå [;)]

gratulerer så mye,og lykke til videre[:)]

Gratulerer! I følge legen min er jeg kommet en uke lenger enn det som står på tickeren min, men jeg har valgt å høre på legen som tok ultralyd på meg. Men inni hodet mitt er jeg liksom over første semester. Deilig! Og nå har nesten hele familien fått vite det. [:D]

Gratulerer!
Jeg gleder meg enormt, og krysser fingrene for at jeg fortsatt er gravid om 3 uker..... Har begyndt å vente utålmodig på at tickeren skal vise 12!

Tusen takk for alle gratulasjonene jenter, kjempe koselig å lese [:)][:)][:)] Det er veldig godt å ha noen å dele gledene med [:)]

Jeg vil ønske dere lykke til videre alle sammen

Gratulerer! I dag er jeg også endelig kommet til den store milepælen! Føles fantastisk![:D] Kjøpte min første gravidbukse i går. Har ikke fått noe særlig mage enda, men merker at de vanlige buksene mine er blitt ubehagelige. Vil gjerne anbefale butikken "Mammashop" i Bergen, utrolig god service og mange fine bukser.

Back
Topp