JIPPIIIII!! :D

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Fått verdens beste beskjed i dag!! :D
Felix skatten er sååå flink å spise selv og har gått fint opp i vekt etter at vi starta spisetreningen.. Så nå får vi kanskje reise hjem i morgen!!;))
Åååh, kjenner at det er jeg skikkelig klar for nå ☺☺
Krysser det som krysses kan! ;p

Hurra!! Så flink han er! Goingen.
Kan tenke meg at det blir deilig å få han hjem :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fått verdens beste beskjed i dag!! :D
Felix skatten er sååå flink å spise selv og har gått fint opp i vekt etter at vi starta spisetreningen.. Så nå får vi kanskje reise hjem i morgen!!;))
Åååh, kjenner at det er jeg skikkelig klar for nå ☺☺
Krysser det som krysses kan! ;p
:D krysser alt for dere jeg :)

Krysser fingrer, tær og det someer. Så deilig at alt går bra og i rakettfart:-) er ikke noe bedre enn det

Så fantastisk! :D Krysser fingrene for at dere får reise hjem i morgen. Ååh så deilig det vil bli å få ta med Felix hjem!

Kjempeflotte nyheter! Håper dere får gode nyheter i morgen og kan reise hjem og nyte tilværelsen som nybakte foreldre!

Skal pappa'n være hjemme i to uker da? :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Kjempeflotte nyheter! Håper dere får gode nyheter i morgen og kan reise hjem og nyte tilværelsen som nybakte foreldre!

Skal pappa'n være hjemme i to uker da? :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Ja pappaen tar 2 uker med fødselsperm da :)
Så det skal bli deilig å komme hjem å slappe av hjemme med alle guttene mine :)))
Er litt ekstra styr disse dagene jeg har sovet på sykehuset: måltidsveging, nettoveging kl.08.00 hver morgen, skynde meg for å rekke sykehusets måltider- som selvfølgelig er midt i ammetiden til Felix.. Så det skal bli godt å komme hjem til egne rutiner, slappe av og bare nyte tilværelsen :D

Så liten han så ut i den bilstolen! Skjønne gutten. Deilig å være hjemme? :-)

Så liten han så ut i den bilstolen! Skjønne gutten. Deilig å være hjemme? :-)

Hehe, ja han ble litt liten oppi der- forsvant nesten, de lo litt på sykehuset også :p
Er kjempe deilig å være hjemme!! :D
Myyye mindre stress og styr her:)

Awwww så koselig å se han i babykurven uten slanger og sånn. Hehe han drukner nesten i bilstolen bitte lille fine knøttet :)

Back
Topp