Jippiiii jaaaa hurrahurraaaa! :D

GRATULERER!!!!!
kos deg! Velfortjent, det er jeg sikker på!! Hipp hurraaaa!! :D

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-)
Det var det jeg visste! Hi hi! :-)
Så utrolig BBBBBra! :-)

Hent sønnen din, og kose deg masse! Det har du fortjent!
Var det imorgen du skulle på UL?

Jaaa. Nå mangler bare gladmelding der å ;) Du og imorgen? Klokken?

Nei, blir ikke UL på meg ennå. Men har veldig lyst da! :-)
Nærmere til 1. kontroll. Og time hos jordmor 6. desember. Det er neste uke det jo! Litt surr i dagene her. Hi hi! :-)
Pga. lang syklus synes jeg det er litt rart om jeg er så langt på vei, så hadde vært fint med UL for å bekrefte lengden. Men venter litt til, så jeg får sett et bankende hjerte! :-)
Hadde vært deilig om jeg virkelig er 7 uker da, og om jeg ikke er det, så har jeg testet positivt veeeeldig tidlig.

Nei, blir ikke UL på meg ennå. Men har veldig lyst da! :)
Nærmere til 1. kontroll. Og time hos jordmor 6. desember. Det er neste uke det jo! Litt surr i dagene her. Hi hi! :)
Pga. lang syklus synes jeg det er litt rart om jeg er så langt på vei, så hadde vært fint med UL for å bekrefte lengden. Men venter litt til, så jeg får sett et bankende hjerte! :)
Hadde vært deilig om jeg virkelig er 7 uker da, og om jeg ikke er det, så har jeg testet positivt veeeeldig tidlig.
åå, var sikker på vi skulle samme dag, men jeg blander deg nok bare med en annen. ;)
Ja jeg veit jeg er mindre enn 7 uker på vei pga lang syklus.Såå har nok testa positiv TIDLIG og trodd jeg testa sent (3 dager over ikm kom svakt positiv svar). Men på celleprøve og gyn.avd på mandag kunne de ikke se bankende hjerte men d var nok for tidlig sa de og alt såg helt normalt og kjempe fint ut.

Så fantastisk bra!! Gratulerer;-) Heldig du som har ferie nå:-) kos deg videre i dag med feiring på resturant!

Gratulerer, jeg er imponert!

Gratulerer :D

Hva er det du studerer?

Back
Topp