Jippiii!:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Det ER visst dult jeg også kjenner!!:) har kjent det en ukes tid, men har trodd det bare var luft i magen siden jeg har hatt myye av det i det siste:P men nå kjenner jeg det klaart og tydelig laangt nede!:) så herlig!:)

Så kos :D hvor langt er du på vei? jeg syns jeg av og til kjenner det svakt, men er usikker på om det bare er bobler eller luft :P hehe sist jeg var gravid, kjente jeg det i uke 15 :) eller var sikker på hva jeg kjente da :P

Så utrolig morro. Kjenner noe jeg syns jeg kjenner igjen fra tidligere, men tør ikke være helt sikker :)

Jeg er 15+3, kjente det på denne tiden sist også:) men som dere sier, har vært veldig usikker om det har vært luft eller noe, så jeg har ikke helt trodd på det:P men i kveld kjente jeg det tydelig, rett og slett dulting gjentatte ganger!:) og nå tør jeg å tro at det eer faktisk det jeg har kjent siste uka;) hvor langt er dere på vei?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

begynner å nærme meg 15 uker :) blir gøy når jeg er 100% sikker på at det er liv jeg kjenner :D

Ja det blir spennende!:) nå er det uansett ikke mange ukene igjen til man kjenner det mye bedre og blir heelt sikker:) og til dultene går over i spark;)

Back
Topp