Jippii! Halvveis i dag!

Gravidmamma2014

Elsker forumet
141 dager gravid, og 141 dager igjen til termin...

så nå er det nedtelling, og jeg skal bare tenke positive tanker... og ikke tenke mer på mandagen... gårsdagen var tung, mange teite tanker om hva som kan skje på mandag... men nå skal jeg bare se framover til i morgen - da skal vi sjekke inn på hotell, og så skal vi ut å spise Yonas-pizza i Tromsø... gleeeder meg... Så skal vi spise lunsj på Tangs kinarestaurant hvis tiden strekker til på mandag... 

Skal ikke tenke på andre ting enn disse, som jeg kun gleder meg til :)

Jippi!!!! Nå er d bare å telle ned!! Deilig følelse!

Jippi! Gratulerer! Jeg er også halvveis akkurat i dag! :-) Synes tiden har gått veldig fort! Venter du gutt eller jente?

Sparkimagen82 skrev:
Jippi! Gratulerer! Jeg er også halvveis akkurat i dag! :-) Synes tiden har gått veldig fort! Venter du gutt eller jente?

Vet ikke ennå.. skal på utvidet kontroll på UNN i morgen... så får se om de kan se kjønn da... 

Gratulerer med halvveis :) Å masse masse lykke til imorgen, går nok fint skal du se emoticon

Lykke til i morgen! Kos dere med pizza, innslag av kinesiske vibber i lunsjen, og gleder meg til å høre resultatet av ultralyden i morgen! For jeg velger å være så positiv på deres vegne at jeg er overbevist om at alt er i orden med Knerten i magen, og at dere får en fin opplevelse i morgen!
Jeg er forresten halvveis i dag :) dæven tiden flyr sier nå bare jeg ;)

Back
Topp