JIPPII!! 36 uker i dag =)

dollygirl

Glad i forumet
[:D]... nååå nærmer det seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye med 36 uker[:D]Nå er det virkelig ikke lenge igjen nei[;)]

Gratulerer så masse [:D] Jeg ligger 2 dager bak deg, så kommer snart etter selv. Tenk nå har vi bare 1 måned igjen

Gratulerer med 36 uker i dag[:D] det er eg å[:D][:D] deilig å tenke på at det ikkje er så lenge igjen..

Gratulerer[:D]
var det forresten du som var på omvisning på fødeavdelingen på Kongsvinger på tirsdag? Syntes jeg kjenner deg igjen på bilde[8D]

Gratulerer, nå trenger du ikke lengere å komme på spesial enheten om du føder [;)]   Skulle ønske jeg var det oxo, da kunne jeg senka skuldrene mine [:D]men er ikke lenge igjen nå da...

ja det var meg vettu! =) koselig at du kjente meg igjen ![:)] kanskje vi treffes der , sånn nogenlunde samtidig vett! hehe[:D]

Gratulerer da^^
Har selv Termin 10 mai så i morgen er jeg 35 uker på vei[:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Gratulerer så masse [:D] Jeg ligger 2 dager bak deg, så kommer snart etter selv. Tenk nå har vi bare 1 måned igjen

sign[:D]

ORIGINAL: dollygirl

ja det var meg vettu! =) koselig at du kjente meg igjen ![:)] kanskje vi treffes der , sånn nogenlunde samtidig vett! hehe[:D]

ja det er ikke umulig da[:)] hadde vært koselig, hehe...
Bor du i Eidskog?

Gratulerer så mye med 36 uker!!!

Wee, gratulerer så mye med 36 uker, snart kommer han ;D

Gratulerer :D da kan han jo komme snart da [:)] uten at han er prematur eller noe sånn [:D]

ORIGINAL: mamma mai2010

Gratulerer :D da kan han jo komme snart da [:)] uten at han er prematur eller noe sånn [:D]

[:)]

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

Gratulerer så mye med 36 uker[:D]Nå er det virkelig ikke lenge igjen nei[;)]

sign..

Gratulerer!! I morgen er jeg også 36 uker!!![:)]

Back
Topp