• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jippi..:)

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
Jeg var på visning på en rekkehusleilighet i går, og den var kjempe fin. To soverom og alt var egentlig bare perfekt.. :) fikk melding i dag om at leiligheten er min:) Så er kjempe glad for det. Pga at leiligheten jeg bor i nå ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Jeg flytter inn enten til helga eller da begynnelsen neste uke.. =)

I morgen skal jeg på sykehuset igjen, og da blir det snakk om igangsetting. Så blir spennende om jeg blir satt i gang snart eller ikke.. =) Mye som skjer på en gang, men er heldigvis positive ting da, så da blir det ikke så stress:) Håper at jeg får en dato i morgen eller at jeg blir satt i gang i løpet av denne uka som de har sagt tidligere. Men jeg kommer alltid til nye leger som sier forskjellige ting, så umulig å vite. Men får uansett satse på at det skjer snart.

Er 38 uker på vei idag, så nå kan det jo ikke være noe farlig å sette det i gang.

Gratulerer med en ny leilighet og spennende med samtalen i morgen.
Håper de hører på dine ønsker[:)]

gratulere me leilighet!!![:D]

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Gratulerer med en ny leilighet og spennende med samtalen i morgen.
Håper de hører på dine ønsker[:)]

takk folkens.. :)

Håper at sykehuset kan sette ting i gang, pga at det er det beste for meg ang smerter. Men de mener at det ikke er gunstig for meg eller barnet. kan ikke helt skjønne hvorfor det ikke skulle være det når jeg nå er 38 uker på vei.. Mens terminen min er forresten i dag også.. hehe..

Pluss at jeg har det med nyra som viser seg nå ikke er noe bra i det hele tatt, og det at hu er inni magen min gjør det verre. Da ser ikke jeg problemet med å få henne ut..

ORIGINAL: Elisabeth_N

takk folkens.. :)

Håper at sykehuset kan sette ting i gang, pga at det er det beste for meg ang smerter. Men de mener at det ikke er gunstig for meg eller barnet. kan ikke helt skjønne hvorfor det ikke skulle være det når jeg nå er 38 uker på vei.. Mens terminen min er forresten i dag også.. hehe..

Pluss at jeg har det med nyra som viser seg nå ikke er noe bra i det hele tatt, og det at hu er inni magen min gjør det verre. Da ser ikke jeg problemet med å få henne ut..

Får håpe at de hører på dine ønsker, mor vet som regel best, og hvis mens terminen din er i dag, ser jeg ikke noe problem med å bli satt i gang heller.. Hold oss oppdatert på hva som skjer.. [:)]

Back
Topp