Jippi!!

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
Nå har det klaffa for meg!! Kan nesten ikke tro det, men resultatet på testen var ikke til å ta feil av!! Et tydelig kryss lyste mot meg!! Er litt skjelven, fikk litt angst med tanke på fødselen! Har jo vært med på det to ganger før, og det er jo ikke så behagelig! Men gleder meg veldig til en liten baby!! Jeg har termin i slutten av juni eller begynnelsen av juli. Er bare snaue 5 uker på vei, så jeg har ikke vært hos legen ennå.

Lykke til med prøvingen til dere andre!![:)]

Gratulerer!!!!

Gratulerer så mye!!

Hurra, hurra, hurra!!

Utrolig glad på dine vegne!!

Kos deg framover da!!

Klem, M

Gratulerer!! Nå ble jeg glad [:D] Prøvd lenge?

gratulerer!!!! TJOHO!!! Kos deg med svangerskapet, og ikke tenk så mye på fødselen. Den slipper du ikke unna uansett[;)] Nå er det en del som har testa positivt her! Skikkelig gøy!

Vi prøvde i forrige måned også, og var innstilt på at dette kunne ta litt tid. Jeg ble gravid ganske fort de to forrige gangene, men jeg turde ikke ta det som en selvfølge. Det er jo et utrolig stort mirakel å bli gravid, så man skulle nesten tro at det tok litt tid. Men jeg er veldig glad for at det klaffet nå!! Gjett om den lille datteren min på tre og et halvt år kommer til å bli glad!! Hun har snakket om babyer i en evighet!![;)]

gratulerer så mye!!![:)] glad på dine vegne! håper jeg også snart kan få min første baby

GRATULERER SÅ MASSE...[:D]

Bertelure!! Hei. Vi får håpe at i er blitt gravide, ser at du også kan teste i morgen. Skal du teste da? Skal prøve å vente til onsdag jeg, men klarer det sikkert ikke.

gratulerer du også godhjerta!![:)] jeg vil også bli gravid

jeg har så variabel syklus så vet ikke helt. jeg og samboeren min har egt ikke prøvd denne måneden fordi jeg har ikke fått positiv el test denne mnd.[:@] men det kan jo hende det har skjedd likevel, så jeg tar det som det kommer jeg nå disse dagene.. kommer den ikke til neste uke, så tester jeg nok, hehe[:D] skal du teste imorgen? lykke til[:)] prøvd lenge??

2 pp. Så er bare i startfasen enda føler jeg, men håper at det ble klaff denne mnd. [:D]

Bertelure, har dere prøvd lenge dere da?

Gratulerer [:D]

vi har prøvd rundt 7-8 måneder tenker jeg! har vært på volvat, alt i orden. så får bare prøve videre. har fått tilbud om pergo også, men jeg skal prøve litt til først trur jeg .

Ok. Vi får vel bare stå på. Er kvalm i kveld, litt. Kommer plutselig som kastet over meg, men sikkert pga av at jeg er sliten .

HURRA
GRATULERER SÅ MYE

GRATULERER!!!!

GRATULERER!

Gratulerer så mye og velkommen hit til forumet!

Back
Topp