Jippi

Lilli

Betatt av forumet
Tulla har tatt sine første skritt, for noen dager siden tok hun bare ett, så i går tok hun tre. Jeg er så stolt, gleder meg til hun stabber rundt med full kontroll.
 
Så gøy da[:D][:D]
Ikke mange dager til hun fyker rundt[;)][:D]
 
Oioioi, kan hende det blir litt skummelt, er litt sånn hysterisk førstegangsmor [8|]
 
Hehe[:D]
Det går nok fint skal du se[;)][:)]
 
Håper det, det ser ut som om at hun har tatt seg god tid til å få balansen i orden før hun prøver å gå
 
Så kjekt! Gutten min ble 1 år den 1.oktober og tok vel sine første skritt da han var 11,5mnd. Utrolig morsomt å sjå dei første skritta og hvordan dei gradvis går lenger og lenger.[:)]
 
Madeleine begynte å gå rett før hun ble 1 år. Nå løper hun rundt her. Er konstant i full fart. [:D]
 
Jeg gleder meg veldig, håper bare hun ikke begynner ordentlig mens jeg er borte på jobb. Vil være der da.
 
jenta mi var ca 15 mnd, da hu begynt, men fytti å hu fyker rundt her nå..hehe... eldste begynte å gå da han var 10 mnd, så det var litt deilig å ha hu litt lengre baby [:D]
 
Gøy, men så går det en stund og man lurer på hvorfor man ventet så på at de skulle lære å gå....[;)] Når de er overalt og rører hver gang de ser sitt snitt. Mener det ikke så alvorlig! Det er kos![:D]
 
Nå har hun for alvor begynnt å stabbe rundt omkring, hun syns det er utrolig morsomt selv. Sokker med antiskli er ett must [:D]
 
Back
Topp