JIPPI!!

tipp

Forumet er livet
Etter 9 år med 12 biler...forskjellige biler,vrak som plutselig slutte rå funke,så har vi nå kjøpt oss ny bil[:D] Brand new from the store[:D][:D]trodde faktisk det ikke ville skje før om ..tja...10 år kanskje[8D]

Toyota avensis.Tøff. Svart stv. legegr med en link til en lik bil som vi har kjøpt.Ine var jo helt i ekstase når vi prøve kjørte den i helgen[:D]Gledet seg til å bli kjørt i bhg med den nye bilen[:D]

men nå kan vi endelig slutte å bekymre oss om bilen funker neste uke,mnd.... Nå har vi en bil som SKAL funke noen år[:D][:D] Guuud jeg er så glad[:D][:)][:)][:)][:)]

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18768712
 
Fy faen den e lekker..æ kunne ha..ja jort ka som helst for en sånn bil...
*in love*

GRATTIS !!!!
 
takk[:D]Ja, den er bare helt nydelig[:D] Tror ikke jeg tror det selv at den er vår før vi får den på torsdag[:D]

Også uten at jeg visste det,så har det vært en test om hvilken bil som passer 3 barneseter i baksete. Denne bilen kom på 2.plass,så det var jo flott da[:)]Så med andre ord,god plass[:)] Jo,vi har testen den med 3 seter,men tenkte ikke så mye over det da.Også plasserte vi visst feit. Baby sete skal visst være i midten da det blir bedre plass da[:)]

Yoho...[:D]gleder meg[:D]
 
Vi har 06 modell avensis, og vi har plass til 3 seter, vi har babysete i midten (eller stol nr 2) og 2 acta graco beltestoler på hver side.. E bare helt akkurat plass til de tre setan..
 
Back
Topp