JIPPI!

Sunshine1983

Elsker forumet
Har stemt[:)]

Vi er sånn ca. blant de 20 med flest stemmer... Så alle stemmer drar oss videre opp!

dytt

min anbefaling er registrert...[:)]

Skjønner ikke et kvekk av hvordan jeg finner ut av hvordan du ligger an??? I forhold til andre mener jeg??

ORIGINAL: _Aislin

Skjønner ikke et kvekk av hvordan jeg finner ut av hvordan du ligger an??? I forhold til andre mener jeg??

haha...jeg har telt alle som har like mange eller flere stemmer enn meg ;) så det er litt av en jobb kan du si... Og sikkert ikke 100%

Aha. Nå har jeg endelig fått møkkasida til å laste på nettleseren min, men kommer fortsatt ikke lenger enn side 5 før ting henger seg [8D]

Aha. Nå har jeg endelig fått møkkasida til å laste på nettleseren min, men kommer fortsatt ikke lenger enn side 5 før ting henger seg [8D]

Jeg hadde trøbbel tidligere, men det rettet seg... Men vet ikke nå da!

Og forresten: Hva har stemmene å si for om man vinner? Leste konkurransereglene, og det virker som det er juryen som bestemmer uansett?? Eller???

Og forresten: Hva har stemmene å si for om man vinner? Leste konkurransereglene, og det virker som det er juryen som bestemmer uansett?? Eller???

Jeg har også lurt på det der... For det står at juryen velger ut de beste historiene så skal det stemmes etterpå... Og jeg syns jo at stemmegivningen bør starte på nytt etter juryen har sagt sitt... Og i begynnelsen var det jo en feil, så de som gadd å sitte hele dagen foran pcn kunne jo stemme hele tida på bidraget sitt...

Nå er dere sikkert lei -men dytt!

Back
Topp