Jippi

miss25

Elsker forumet
I dag fikk vi svaret på blodprøvene (kromosomer) som vi leverte over 5 uker siden, å alt var normalt både hos meg og sambo[:D][:D]

Så da begynner vi mest sannsynlig med 3 icsi behandling i midten av september[:)][:)]

Er så utrolig glad nå[:)] endelig kan vi begynne igjen[:D]

Gode nyheter! Et lite spørsmål ved siden av; Må man ta nye kromosonprøver for hvert forsøk??

Masse lykke til!

Så bra!! [:D] Tenk da er det ikke lenge før dere er i gang! [:D] Gleder meg til å følge deg på veien videre! [:D]

Vakle: Nei, det er eventuelt bare før første forsøk man må det [;)] Ikke alle som må det en gang.. Tror at de som skal få gjennomført ICSI gjøre det (før det første forsøket), mens ikke alle som skal gjennom IVF må. Vi måtte siden det har gått så mange år (7 år) uten at det har skjedd noe som helst for oss.. Tror dette stemmer..? Men sikkert andre som har bedre svar enn meg [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Så bra!! [:D] Tenk da er det ikke lenge før dere er i gang! [:D] Gleder meg til å følge deg på veien videre! [:D]

Vakle: Nei, det er eventuelt bare før første forsøk man må det [;)] Ikke alle som må det en gang.. Tror at de som skal få gjennomført ICSI gjøre det (før det første forsøket), mens ikke alle som skal gjennom IVF må. Vi måtte siden det har gått så mange år (7 år) uten at det har skjedd noe som helst for oss.. Tror dette stemmer..? Men sikkert andre som har bedre svar enn meg [;)]

Ah, tusen takk. Jeg trodde var slik at man måtte ta før første icsi, men miss25 skriver at de skal ha 3. icsi forsøket og at de hadde tatt kromosonprøven nå...? Det er sikkert helt selvsagt hvorfor- jeg er bare ganske treg.

ORIGINAL: snuppis!

Det var gode nyheter [:D] Håper at det klaffer for dere nå [:)]

ORIGINAL: snuppis!

Det var gode nyheter [:D] Håper at det klaffer for dere nå [:)]

Lykke til med oppstart og nytt forsøk[:)]

masse masse lykke til:)

Back
Topp