jippi

løven

Glad i forumet
Nå har vi kommet hjem fra ul og vi får visst ei lita tulle [:D][:D][:D].
Det er ikke 100 % sikkert for hu lå med rompa ut he he..... Men det var mest sannsynlig.
Det beste er at alt stod bra til inni magen [:D][:D][:D].

Så navnet blir da Emma!!!

Åh så moro da....

Gratulerer så mye, og kos deg masse medden lille tulla imagen...

Gratulerer kjempe masse. Gleder meg til min ul. Veldig søtt navn oxo.[:D]

Såååååå moro :) Emma er et kjempe fint navn...
Fikk dere noen fine bilder?

Så gøy! Gratulerer..[:D]

Ja det var kjempe morro, er så utrolig rart å se inni magen på den lille som ligger å rører på seg. Fikk et morsomt bilde av en hånd som spriker he he[:D][:D][:D][:D][:D].

Dere burde glede dere til UL dere som går å venter, er så gøy.
Men dette var min siste UL før Emma kommer ut og sidenn alt virker bra.

Hvordan legger dere ut de fine bildene dere har under nicket??

Grattis med Emma....[:D]

Gratulerer så mye meg tulla! Kjempefint navn, Emma![:)]
Jeg skal på ultralyd neste onsdag, gleder meg noe helt vilt. Har to barn fra før, karoline på 11 og Mathias på 8 så det begynner å bli en stund siden sist jeg var. Tar med meg kjæresten min og karoline, litt krytt for henne å bli med[;)]. Tror ikke jeg vil vite på forhånd hva det blir, visste det ikke med de 2 forrige heller, syntes det var spennende å vente..
Kjæresten min Lars har ikke barn fra før han gleder seg noe helt enormt og godt er det. Jeg har vært utrolig dårlig, men har heldigvis begynt å komme meg, kastet opp[X(] i nesten 3 mnd og tok av 10 kg, er fremdeles svak og regner ikke med å begynne på jobb igjen heller, hadde på en måte sikkert vært kjekt og, men bekkenet mitt begynner å krangle[:'(] med meg i tillegg så jeg må tenke helse først og fremst.
PS! Var like dårlig (bare lenger) med jenta mi, men ikke gutten så det blir spennende å se om det har en sammenheng.

Gratulerer så mye med lille Emma. UL er alltid spennende...

Eva

Back
Topp