JIPPI!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg har klart det!! JEG HAR SLUTTET Å RØYKE!!!! [:D][:D][:D][:D] Endeli! Visste at jeg også hadde det i meg! Har bare vært røykfri i 4 dager, men det er ikke vanskelig så jeg kommer til å holde meg!! Jeg er sååååå flink! [:D]

GRATTIS [;)]

Det er nok det beste.... Men tror det kan være vanskelig
ja... Røyker ikke selv, men mange som sier det...

GRATULERER!!!!

KJEMPE BRA LINDAEN!!![:D][:D][:D]

gratulerer du er kjempe flink
stå på jente

klemmmer fra stine

Tusen tusen takk[:D] Jeg synes jeg har vært kjempe flink! Måtte bare være riktig motivert[:D] Nå får jeg lov av samboeren min å kjøpe en liiiiten babyting.. Å det var motivasjon nok i massevis (har så sinnsykt lysst å shoppe)!!

Ja, det skjønner jeg veldig godt at du har lyst til[:D]
Du får handle littegranne da vet du... Er jo så utrolig mye fint
til disse småttisene da[;)]

så bra! gratulerer, du er kjempe flink![:D]

Ja, venter bare på lønna!! Da bærer det hodestups i babyhyllene[:D]

Ja, det forstår jeg godt[:D]
Vil du vite kjønnet?

Ja, det vil vi[:D] Men vi skal ikke fortelle det til noen.. Får vite på mandag! Gleder meg sååå sinnsykt!!

Ja, det blir spennende[:)] Da kan du kjøpe lyse rosa eller lyse blå
klær når lønna kommer da[;)]

hehe.. Jeg er ikke no glad i rosa så det blir nok ikke no rosa her.. Men blått elsker jeg[:D]

Grattis!!! Føler du deg ikke rein og utrolig frisk nå??
Ser på andre som røyker hvor tåpelig d er egnetlig?? Og vondt lukter de også...
Klem fra røykfri i 2.5.mnd..

Synes du er kjempe flink du også! Var ikke lett å trappe ned heller.. Enkelte dager hadde jeg ikke lysst å gjøre NOE annet enn å røyke! Men så bestemte jeg meg, 5 4 3 2 1 SLUTT! Å d klarte jeg og[:D]

ORIGINAL: Vilma

Grattis!!! Føler du deg ikke rein og utrolig frisk nå??
Ser på andre som røyker hvor tåpelig d er egnetlig?? Og vondt lukter de også...
Klem fra røykfri i 2.5.mnd..

Hehe.. Nei, egentlig føler jeg ingen av de tingene.. Å jeg synes heller ikke det er tåpelig å røyke.. Begynner sikkert igjen etter fødselen.. Men sant nok at andre lukter vondt.. Samboeren min røyker å han STINKER! Men han er veldig flink å ta hensyn så det er ikke noe problem det heller..

kjempeflink som du er, Lindaen[:D] gratulerer

ORIGINAL: Godhjerta

[:D]Nommin... se på den magan da...[:D] Så fin mage du har fått lindaen!

Åh.. Synes du? Tusen tusen takk[:D] Jeg synes den er så stor.. Er den det? Eller er det bare meg som er selvkritisk?

Gratulerer! Så fint da[:D]
Vist du kjenner suget,så skal det hjelpe med en gullerot. Det gikk jeg og knasket på i noen uker[:D]

Grattis, bra jobba!

Sluttet selv for litt over et år siden, så vet det kan være vanskelig, men dette klarer du helt fint!

Back
Topp