jippi!!!

momy

Elsker forumet
for en dag da!!!  [:D] nettopp tilbake på jobb etter en super ul! fikk se en nyydelig liten baby som lå og koste seg og slappet av! [:D]  på slutten av ul`en hadde h*n fått hikke!!  det er jo så søtt å se på!! [:D]  men fikk ikke bra bilde for h*n lå med begge armer opp i ansiktet. [:)]  ikke fikk vi sett hva det kan være heller for da jm var ferdig med sjekken (alt så kjempebra ut!) ,så la bebisen beina i kryss!! [:D] en liten luring! hehe   og ikke minst!!   sjekk   tickeren min!! [:D][:D][:D]   holdt heldigvis akkurat til at jeg enda får være mars-mamma,men ny termin  1.mars!!  gled dere!!!! ha en fortsatt god dag!! [:D][:D]

så gøy:) gleder meg til jeg oxo skl til ul i uke 17++.da har jo bebyn blitt større enn da jeg var i uke 11.så typisk at den lille bebyn din la beina i kryss akurat da.den var nokk litt sjenert da skal du se:)det er i hvertfall en god følelsse etterpå en har vert på ul.en svever nesten av lykke liksom:)

Så hærlig og søtt..[:)] Synd dere ikke fikk vite hva dere får da,men d er jo en grunn til å dra på en ny UL d..[:)] hehe..

Gleder meg vilt til d er vår tur på UL om..[:)]
Denne mnd her blir spennende for de fleste her inne,da skal vel nesten alle på UL..[:)]

Å, så kjekt! GLEDER MEG SÅNN[:D]

Det med kjønnet er vanskelig ja, sånn var det med meg forrige svangerskap..
Men, skal være med i en undersøkelse så får komme på ul litt flere ganger![;)]

Så gøy da!! Stas å bli flyttet fram! men det var da enda godt at du fortsatt tilhører oss! [;)][:D] Bra du får flere sjanser til å se kjønnet på luringen da. [;)]

så kjekt da[:)]det er ingenting som er så godt som å se den lille inni er...jeg er veldig spent på om jeg må gå over til april...håper ikke det

Gratulerer med vel overstått UL! Så fantastisk at alt stod bra til- og kjekkere å bli flyttet litt frem enn tilbake [;)]! Bare 2 uker til jeg får hilse på min lille huleboer..

Back
Topp