JIPPI!

kate

Gift med forumet
Det blir forsøk på meg i Begynnelsen av desember!

Starter på nesespray i slutten av oktober[:)]

Går nå på P-PILLER og METFORMIN! Skal rydde litt opp i eggstokkene mine.

Nytt: Jeg har pcos[:)]

(skrevet ganske grundig om dette i dagboken min, tror ikke jeg orker å skrive alt igjen her.)

Og ja: JEG BLIR GRAVID! Det kunne hausken bekrefte, enten nå eller ved andre forsøk. Men gravid, det ble jeg garantert. Med litt tålmodighet.

Har ikke hatt fullverdige forsøk pga pcos tidligere, og pga porsgrunn avbrøyt eggproduksjon min ved å senke puregon dosen min de siste dagene. IKKE BRA. Det gav dårlige egg. (og halv eggløsningssprøyte)
Så han synes ikke det var rart at jeg ikke hadde blitt gravid på de tre forrige prøverørsforsøkenen mine.
Disse tre forsøkene kunne jeg bare stryke ut av hukommelsen min, for de teller ikke som forsøk!

SLURVEFEIL I UTREDNINGEN MIN! Hadde pcos blitt oppdaget hadde jeg nok hatt mye større sansynlighet for å lykkes på de tre forsøkene jeg har hatt.

Føler meg litt snytt av Porsgrunn som ikke har hatt "tid" til å utrede meg skikkelig. Men er helt overlykkelig for å få SVAR!!!!

JIPPI, GRAVIDITET I VENTE FOT KATE!
 Og Hauken staben var jo bare helt fantastiske!

heiane så flott[:D] selvfølgelig ikke at du har pcos men at han fant ut litt.......... han er utroig dyktig han hausken[:D]

vil dere gå for tre forsøk der eller?

dette blir så spennende altså, tenk kate: snart blir det baby på deg vennen[:D]

Veldig glad på dine vegne nå, kate.

Du SKAL BLI GRAVID. [:)][:)][:)]

Så braaaa[:D][:D] Nå blei eg gira på dine vegner, og superglad!! Kanskje vi slår følge framover da[;)][:D]
Kjenner eg gleder meg til min forsamtale, yikes![:D]

Så bra at du endelig fikk svar på alt du har lurt på! Og for et svar, håpet stiger! [:D]

Så utrolig bra! Han Hausken er veldig dyktig, og er jo ekspert på det som har med PCOS å gjøre, så dere er definitivt kommet til rett mann! Skal inn å lese i dagboken din mer da, men ville bare si at jeg er SÅ glad for at nå går det veien for dere. Og så kjenner jeg at jeg er litt irritert på deres vegne at dette ikke er blitt funnet ut av før! Menmen, nå er dere i gode hender i det minste[:)]

Å så herlige nyheter med masse håp, det er veldig dumt at de ikke utredet deg bedre i POrsgrunn, jeg ble heller ikke utredet der, men det var ikke noe mer å utrede med andre ord, jeg vil vel si at det var Tønsberg sykehus som gjorde veldig god jobb, det ble flere ingrep som ikke var nødvendig men det er bedre med et par narkoser for mye enn at de finner ut slikt etter mislykka forsøk osv...Men jeg hvet at mange gir litt blaffen da, de tenker det spiller ingen rolle det er jo prøverør alikevel.

Men det var godt at du nå er sjekket opp på en skikelig måte og får en annen behandling enn tidligere.
Nå må jeg løpe og lese i dagboken din[:)]

Takk for gode ord jenter[:)]

Jeg synes det er en FANTASTISK nyhet at jeg har pcos. Ikke det at det er så bra å ha den diagnosen. Men det gir SVAR. Skjønner bedre av den tullekroppen min nå[:)]
Og skjønner også mere hvorfor vi har gått igjennom tre forsøk uten hell.
Det var jo det jeg ville ha svaret på!

Jeg er ihverfall 10 kg lettere bare av bekymring som slapp taket[:D]

var så redd for at de skulle finne ut noe som gjorde det helt nytteløst å bli gravid.

dette var gode nyheter vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja syns det ikke var mye bra av porsgrunn, rart de ikke oppdaget det.
hvordan oppdaget hausken det? blodprøve el ved undersøkelse?

er så utrolig glad på dine vegne nå altså, blir jo nesten rørt her,
ja enig med de på hausen, du BLIR GRAVID!

ORIGINAL: Angelico

Så bra at du endelig fikk svar på alt du har lurt på! Og for et svar, håpet stiger! [:D]

sign denne[:)]

FOR EN LETTELSE!!!!! Er så glad på dine vegne.. Og ja jeg er enig med deg at det var en seriøst dårlig slurvefeil av Porsgrunn (jeg er jo selvsagt fornøyd med dem siden jeg ble gravid da, men de mistet noen poeng etter å ha lest innlegget ditt)...

Nå er det bare å se opp og fremover, nå skal dere snart bli MAMMA & PAPPA[:)]

Så superbra Kate, er utrolig glad på dine vegne!!!
NÅ ORDNER DET SEG!!! [:)][:)][:)]

Åååå så gode nyheter!!!! No er det store mulighetar for at dåke får verdens beste julapresang[;)]

Er kjempe gla på dine vegne[:)][:)][:)]

Selvfølgelig er det kjipt at du ikkje blei utreda før, og det er jo ikkje gøy å ha PCOS, men når ein først har det så er det mykje bedre å veta.

Hei: )
Så spennende!!! gratulerer!!!
Skal selv ta prøverørs hos Hausken, dei er bare fantastiske der!!!!
Lykke til!!!!

For en flott nyhet å logge seg på til!!
Satser virkelig på at det er full klaff ved neste forsøk [;)]
Stor klem!

Back
Topp