jippi

to små englebarn

Forumet er livet
på torsdag får jeg gardinene mine. Ble Kreta trådgardiner fra KID. Hadde kun igjen i sort på OS. så nå fikk jeg charlieb her på BV til å hente de for meg, snille snuppa.
gleder meg til å få hengt de opp.

har også satt inn annonse i avisen om noen har en slagbenk til salgs. har lenge ønsket meg en sånn på kjøkkenet å ble helt dårlig da jeg så Nusse sin Vårin sin flotte hvite benk!!!

tusen takk for tipset!! så koselig når andre tar seg tid til å hjelpe. men det var visst i Oslo, jeg bor på andre siden av landet, snufs...
den hadde blitt sååå fin med hvitmaling. hadde passet perfekt på MITT kjøkken....

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

tusen takk for tipset!! så koselig når andre tar seg tid til å hjelpe. men det var visst i Oslo, jeg bor på andre siden av landet, snufs...
den hadde blitt sååå fin med hvitmaling. hadde passet perfekt på MITT kjøkken....
nei så ergelig da,jaja men du finner deg sikkert en slagbenk skal du se[;)]

ORIGINAL: moskata

så moro med nye gardiner[:)]

men du jeg fant denne slagbenken på finn.no for 1500 kr,et tips til deg

linken er her http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14613317&reference=7/146/133/17_-2065308686.jpg&adheading=Slagbenk%2C+lampe+og+tv-bord&sid=xz6cbawHA0N675000&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

nå har jeg sendt mld til sambo sitt søskenbarn som kjører langtransport. se om det er noen måte å fått hentet denne babyen hjem til mor...
å så spennende,håper babyen din kommer tryggt hjem til mor jeg da[;)][:D]

har de sånne slagbenker på jysk?? da må jeg ta meg en tur å kikke. takk for tipset.
jeg elsker hvitt jeg også, men for å være ærlig så har jeg ikke turd å kjøre den stilen med 2 små "grisejenter" i hus.
ja du må bare ta deg en tur en dag. skal slenge ut noen bilder når gardinene er kommet på plass. mamma tar de med seg når hun kommer på torsdag så da har jeg god hjelp til å få hengt de opp også [;)]

ORIGINAL: Annepålandet

har de sånne slagbenker på jysk?? da må jeg ta meg en tur å kikke. takk for tipset.
jeg elsker hvitt jeg også, men for å være ærlig så har jeg ikke turd å kjøre den stilen med 2 små "grisejenter" i hus.
ja du må bare ta deg en tur en dag. skal slenge ut noen bilder når gardinene er kommet på plass. mamma tar de med seg når hun kommer på torsdag så da har jeg god hjelp til å få hengt de opp også [;)]

nei har ikke slagbenk på jysk såvidt jeg vet .. men mente du kan kjøpe trekk + madrass på jysk hvis du vil ha det i slagbenken [;)][;)] 
Det går faktisk kjempe fint med lyse møbler men redningen vår er en knekesofa i mørk farge i tv kroken [:)] Og regler om ikke mat i stua [:)] 

hadde satt på nåler jeg hver gang jeg hadde besøk, de har unger med seg åsså sviner de til... nei jeg får skifte stil når jentene er flytta ut, hehe... da kan det være så lyst og hvitt at folk tror de er kommet til himmelen.

ringte på den idag å den var SOLGT!!!! iiiiikkk!!!! 
å nei så synd da.

der var jo en helt lik en ja...  men selges samlet. jeg trenger ikke 2 stygge stoler og det bordet var ikke fint, om ikke skulle jeg malt det i samme slengen også...

huff dette var håpløst...
har satt inn annonse i avisen, så håper noen ringer...

Back
Topp