Jippi!!!!!!!!!!!!!

snusken

Forumet er livet
jeg skal bli tante!!!

Fikk besøk av søsteren min (stesøster men reknes som en søster) i dag og hun fortalte den gledelige nyheten at jeg skal bli tante i januar neste år!!!
Hun har en jente fra før, Thea, som blir 3 i oktober og hun og Natalie er verdens beste venner!!!
Det er bare jeg og denne søsteren min av en gjeng på 6 søsken som har barn så det blir barnebarn nr 4 til min mor og stefar.
Gleder meg masse! Kjemepegøy for Eivind også når det bare blir et år mellom de!

GRATULERER!!!!
Så kjekt da!! Blir jo bare ett år mellom Eivind og babyen da, det er ikke så mye!! [:D]
Så koseli![:D]

Gratulerer!![:D][:D][:D]

Åååååå!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!
Guri så morro....blir så kjekt for dere da!! [;)][:D]

Grattis!!![:D][:D]

Jeg vil også bli tante!!!!Altså på min side!!På gubben sin side er jeg tante til...eh..må telle...7!!!

Grattis !!!!
Enda en januarmamma !!!
Klemmer

ORIGINAL: Ylva

Grattis!!![:D][:D]

Jeg vil også bli tante!!!!Altså på min side!!På gubben sin side er jeg tante til...eh..må telle...7!!!

Jeg vil bli tante på mannen sin side, jeg.. har snart to på min egen side som jeg er tante til [:D] (min eldste bror og hans kone)

Tusen takk alle sammen! Blir kjempegøy! Foreløbig termin er 9 januar. Hun vet at det blir keisersnitt så hun får en dato en gang senere. Når hun fikk Thea ble det hastekeisersnitt for de fikk henne ikke ut og da de etterpå tok røngten av bekkenet fant de at det var for smalt. Så denne gang blir det planlagt keisersnitt.

ORIGINAL: snusken

Foreløbig termin er 9 januar.

Samme som Hanne79 hadde [;)][:D]

Back
Topp