JIPPI!!!!

BflyW

Elsker forumet
hehe - absolutt ingen ting med graviditet å gjøre men... (Bente - du kommer til å dø av missunelse!)

Se hva jeg fikk i posten i dag:

Han sendte brev også... ikke dårlig! [:D]

Ååå nå ble jeg litt misunnelig og asså...[:)] Sååå kult da! Hva har du gjort for å få han til å skrive brev til deg,da?

Vel... Vi hadde 1 årsjubileum på www.csiforum.no i september 05. I forbindelse med det sendte jeg brev til alle (regular cast) i CSI: LV og Miami. Jeg fortalte om forumet etc, og spurte om å få signert bilde til meg og til å gi ut til medlemmer på forumet i forbindelse med ett års jubileet.

Emily Procter (Calleigh Dusquesne i Miami) sendte 3 bilder: Ett hvor hun skriver: 'Dear Nina. With love and thanks...'
Ett 'To Daniel' (Min mann som synes hun er ganske så sexy... så jeg spurte etter et bilde til ham... )
Og ett 'To CSIforum' (dette gav vi ut som premie på en konkurranse vi hadde på siden - så det havnet til slutt hos en spansk fan...)
http://www.csiforum.no/bilder/jubileum/EmilyCsiforumHiRez.jpg

Hun sendte i tillegg et kort hvor hun skriver:
"[font=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Dear Nina - Thank you for the website!
Thank you all for your tremendous support of CSI Miami. It has been such a fun show for all of us to do but it is the interest of the viewers that makes it a dream come true.

[font=verdana,arial,helvetica,sans-serif]much love
Emily
"
http://www.csiforum.no/bilder/jubileum/EmilyCardHiRez.jpg

[font=verdana,arial,helvetica,sans-serif]

I tillegg sendte David Caruso (Horatio Caine i Miami) et bilde hvor han skriver 'To Nina. Thank you so much'. Han sendte ikke noe bilde til å gi bort - men jeg hadde allerede ett av ham som ikke var signert til meg spesielt, så jeg gav bort dette.

Men nå - 9 mnd senere sendte altså Eric Szmanda bilde (Og brev!!!!!). Siden jeg er kjempe fan av ES (og av Greg og Nick som karakterer), så svever jeg litt nå... hehe...

Føler meg 14 år igjen - ikke 32! Hehe

Sånt er jo skikkelig artig! Må si jeg misunner deg litt selv jeg [:D]
Har brukt to dager nå på å spille meg gjennom CSI Miami Pc-spillet. Er dritartig med sånne spill! [:D]

Back
Topp