Jippi! :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Vet ikke helt hva som skjer for tida, er bare så utrolig fornøyd og glad! [:)]
Og så tenkte jeg å smitte dere da! [:D]

Idag har jeg hatt fri fra jobb, brukt laaang tid i butikken, helt for meg selv, endelig fått kjøpt noen nye plagg, og etterpå skal jeg trene!
Imorgen blir det barnefri og fest, det er leeeenge siden sist. Skal selvfølgelig feste sammen med sambo, som jeg elsker over alt på jord, vi har så bra når vi fester sammen! Herlig!

Bare været blir bedre, og vi ikke får baksmell på skatten, kan det ikke bli bedre!

Håper dere andre også har sånne herlige øyeblikk, når livet er skikkelig godt å leve! [:)]

Så flott![:D]. Å det e så godt me sånne daga, skulle ha vært flere av dem..

Så bra[:D] håper dåke får en fantastisk fest i morgen

så gøy [;)] trenger litt smittings her ja heheh [8|][:)]

Kan ikke huske sist jeg hadde en sånn dag[&o] er aldri alene ute med manenn jeg..

Men kos deg masse [:D]

Takk for det! [:)]

Vi er veldig flinke til å gå ut sammen, når vi endelig får barnefri og mulighet til det. Om vi ikke får barnefri, blir vi heller hjemme og koser oss sammen med film eller noe. Er viktig å være kjærestepar, og den beste tiden jeg har er sammen med familien min! Vært super heldig med både sambo og barn! De er verdens beste! [;)]

Blir bra å komme ut litt ja, og ingenting er vel bedre enn å dele de øyeblikkene med sin kjære!

Jeg skal sende smitte til dere også, og krysser fingrene for at mange flere får sånne fine dager! [:)]

Back
Topp