Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
så gøy!! Går fremdeles og venter på å kjenne spark jeg.. har ikke vært noe siden det lille jeg kanskje kjente forrige helg...
Kom til å tenke på.... om noen måneder går vi sikkert og klager fordi det sparker hele tiden og vi har vondt i ribbena og greier - får nyte det mens vi kan gitt!![:D]
Okey. Jeg kjente Ikkje orntlige spark før Uke 19, Såh det kommer nok.....
Synes det er helt griet at han sparker mye, Er joh en lettelse og kjenne at han er der..... [:D]
Så gøy!! Jeg syntes det er artig når hele magen endrer form fordi babyen romsterer rundt inni der - det begynner jo å bli liten plass og da ser jo man mer til bevegelsene babyen gjør[:D]
syns d e kjempegøy å ligge å se på magen når ho romstere dær inne[:D] når æ ligg på sia om kvelden eller om morran så ser æ bare fotn\knæe som romstere å sparke litt åsånn..e så gøy me liv[:D] fint å vite at ho har d bra[;)]
Eg begynner bare å smile litt fjollete når gutten min sparker[:)] Det er betryggende nå som eg kjenner det fleire ganger om dagen.. Må være litt stilig når du kan se det utenifra da!