JIPPI.......

Dorothy_1

Gift med forumet
JIPPI, Tidligere I kveld såh Jeg for første gang at magen beveget seg når det sparket der..... [:D]

så gøy!! Går fremdeles og venter på å kjenne spark jeg.. har ikke vært noe siden det lille jeg kanskje kjente forrige helg...

Kom til å tenke på.... om noen måneder går vi sikkert og klager fordi det sparker hele tiden og vi har vondt i ribbena og greier - får nyte det mens vi kan gitt!![:D]

Okey. Jeg kjente Ikkje orntlige spark før Uke 19, Såh det kommer nok.....
Synes det er helt griet at han sparker mye, Er joh en lettelse og kjenne at han er der..... [:D]

Så gøy!! Jeg syntes det er artig når hele magen endrer form fordi babyen romsterer rundt inni der - det begynner jo å bli liten plass og da ser jo man mer til bevegelsene babyen gjør[:D]

Næhh så morsomt!![:D]

Må være skikkelig rart å se. Litt creepy på en måte.. Det er sååå merkelig at der ligger et lite menneske og vokser INNI magene våre![:D]

må sei at æ t tider får en sånn "alien" følelse.
nu har småen her laga sånn liv di siste dagan at æ e så støl å øm over heile magen blå e æ å blitt

syns d e kjempegøy å ligge å se på magen når ho romstere dær inne[:D] når æ ligg på sia om kvelden eller om morran så ser æ bare fotn\knæe som romstere å sparke litt åsånn..e så gøy me liv[:D] fint å vite at ho har d bra[;)]

Eg begynner bare å smile litt fjollete når gutten min sparker[:)] Det er betryggende nå som eg kjenner det fleire ganger om dagen.. Må være litt stilig når du kan se det utenifra da!

Det er kjempe moro å kjenne spark [:D] Sambo kjente spark (eller en liten boble) her i går. Kan tenke meg det er moro å se bevegelsene [:D][:D][:D]

Så moro!!

Det må ha vært stort det!! Grattis da!
KLem, M

ja d e bare å glede sæ..e kjempegøy å se at d e en bulk som kommer ut av magen[:D]

jeg har akkurat begynt å se det på magen min jeg også [:D] Det er utrolig morsomt og sprøtt [:D]

Kjempegøy å se det utenfra ja[:)]
Av og til buler det skikkelig så hele magen blir skeiv. Må bare le da altså[:D]

Back
Topp