Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei alle sammen. jeg er fryktelig ny her, noen som kan forklare meg åssen jeg legger inn bilder? moro her i augustklubben!!! dere alle er mine venner, ta ta 1000 smellkyss fra en som er overlykkelig for og bli far
Gratulere og velkommen skal du være[:)] Har ikke satt meg inn i det med å legge til/ut bilder enda, slet lenge med tickeren......men den kom nå på plass, men aner enda ikke hvordan hihi.
hallo Tom. deilig og ikke være den eneste som står og tisser her, vite at det er flere av oss gutta som bryr oss. vi elsker og støtter fruene våres gjennom denne spennende tiden
Ikke så vanskelig: Nederst i denne boksen jeg skriver i nå så står det: Klikk her for å laste opp! Da klikker du på den, så trykker du på browse, og så finner du der hvor du har bildene dine f.eks. my pictures. Og så laster du opp det bildet du skal ha. Og så huker du av der hvor det står: Legg bilde inn i innlegg, nederst på denne siden. Hvis du skal ha bilde under navnet ditt må du inn i: Min profil, og laste opp der hvor det står avatar.
hallo Tom. deilig og ikke være den eneste som står og tisser her, vite at det er flere av oss gutta som bryr oss. vi elsker og støtter fruene våres gjennom denne spennende tiden