JIPPI!!!

Mamma til 2 snupper

Glad i forumet
Hei alle sammen! Er kanskje ikke så stort, men i dag er jeg 8 uker på vei. Bare 4 uker til jeg kan føle meg litt tryggere. For hver uke føler jeg meg litt tryggere, men er fortsatt litt redd. Nå er jeg sykemeldt ut februar fordi jeg sovner på jobben og sånn.... [8D] Nå skal jeg slappe av mye, svømme når jeg orker det og gå turer med hunden vår. Og når jeg skal tilbake på jobb er det bare noen få dager til det er 12 fullgåtte uker, så får jeg bare håpe da at jeg ikke er så trøtt lenger.

Egentlig lagde jeg denne tråden bare for å si JIPPI! fordi jeg blir så glad for hver uke når jeg er litt lenger på vei [:D] Deilig å få ut litt lykkerus [:D]

Håper alle får en fin dag!!!! [;)]

gratis med 8 uker!deilig...lykke til[;)]

Tusen takk! Hvordan går det med deg forresten? Leste tråden din? Ønsker deg også masse lykke til [:)]

Tusen, tusen takk [:D]

Gratulerer så mye med 8 uker!! Skjønner deg godt jeg... jeg også jubler stille hver uke som går... på søndag er det 7.. ser så utrolig fram til uke 12, ikke bare fordi jeg kan fortelle det til hele verden da (som mannen min tror) men fordi jeg endelig kan begynne å snakke om når og ikke om.. er fremdeles veldig redd for at ting kan skje

Gratulerer,jeg var på ultralyd i dag å er å 8 uker på vei.termin er 10 september

gratulerer med 8 uker[:)]håper  di 4 neste går fort og at du er i fin form til du skal begynne på jobb igjen.

ORIGINAL: beate82

Gratulerer,jeg var på ultralyd i dag å er å 8 uker på vei.termin er 10 september

En fin dag å føde på tror jeg.... for meg har det vært en fin dag å være født på i alle fall [:D]

Tusen takk alle sammen [;)] Ønsker dere også masse lykke til [;)] Vi kan bare glede oss til det har gått 12 uker. Det blir en fantastisk følelse. [:)]

Hurra!

Skjønner hvordan du har det! Jeg er også glad når det skifter uke..har ikke opplevd det mer enn en gang. Man vil jo så gjerne komme over de 12 ukene!

Kos deg og slapp av mens du er sykemeldt!

Klem, M

grattis, og kose deg og slapp av masse nå da[:D]

Tusen takk alle sammen [:)] Nå skal jeg slå av pcen og hoppe i seng. Ønsker dere en god natt, så snakkes vi i morgen [;)] Klemmer

[:D]gratulerer

Takk, takk! [;)]

Back
Topp