Jippi!

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
Då va starten sommarens ferietur bestilt :p

Begynne med båten Kristiansand - Hirtshals 26.07, så blir da grensehandel i Tyskland. Ein dag i Legoland og vidare t ULLARED!!!!!!!!

Reise med et vennepar så har ei jenta så e nåken mnd yngre enn Ronja,kjøre Campingbuss,så me har gooooood plass t shopping :p
Håpe berre bekkenet e snilt med meg på turen;)

Glede meg :p

Ka ska du i sommar???

Begynne med båten Kristiansand - Hirtshals 26.07, så blir da grensehandel i Tyskland. Ein dag i Legoland og vidare t ULLARED!!!!!!!!

Reise med et vennepar så har ei jenta så e nåken mnd yngre enn Ronja,kjøre Campingbuss,så me har gooooood plass t shopping :p

Ka ska du i sommar???
Så kjekt:)
Vi skal på hytten, og så skal vi kjøre nedover mot Ullared:) Det er hvis formen min blir litt bedre.
Ellers har vi (altfor) mye i huset som helst burde vært gjort i går. Merker at mannen begynner å få litt mer energi, så håper han får gjort mye før vi reiser på ferie.

Vi også skal en tur til ullared i sommer :D aldri vært der så gleder meg masse til å bruke penger ;D

3 dager i Køben, juniorsuitte og bare kos. Vi er håpløst forelsket i Køben og velger det glatt over Paris og London f.eks ♥♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her blir det bare noen dager i Mikkelparken i Kinsarvik ;-) Bryllup og oppussing blir prioritert i år, så får vi heller ta en lengre ferie neste år :D

Så herlig!! Vi har nettopp kommet hjem fra ferien, men skal avgårde til Ullared med en venninne selv i løpet av sommeren :-D jeg har funnet noen sko som er helt fantastiske ift bekkenløsningen. Med de skoene så kommer jeg til å klare ullared :-D:-D

Sent from my iPad using BV Forum

Så kjekt at da e fleire så ska t Ullared, blir min fysste tur, så glede meg MAX!

Blir nok ein tur i Kongeparken no i helgo tenke eg, reise t Ålgård på fredag og blir t mandag eller tirsdag(blir godt å komma tebake t min andre heimplass :P (budde nesten 8 år i Sandnes) Må planlegga bussturen vår ;) fordelen e at 3 av oss faktisk har lappen på buss, og mannen(har lappen på lastebil og semi) min kan lærekjøra med samtlige av oss ;) deilig å kunna dela på kjøringo :)

Har og plana om ein tur i Mikkelparken i Kinsarvik iløpet av sommaren, sammen med eit vennepar :)

Ser da blir ein begivenhetsfull sommar på oss, men da e faktisk fyste gongen på 7år, at me har rå t å reisa og oppleva litt :)

Så herlig!! Vi har nettopp kommet hjem fra ferien, men skal avgårde til Ullared med en venninne selv i løpet av sommeren :-D jeg har funnet noen sko som er helt fantastiske ift bekkenløsningen. Med de skoene så kommer jeg til å klare ullared :-D:-D

Kan jeg spørre hvordan sko det er?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jeg spørre hvordan sko det er?

Sent from my iPhone using BV Forum
Fitflop heter de. Jeg syntes ikke de var så fine ved første øyekast, men de er fantastiske å gå i! Og du får kjøpt så mange forskjellige sånn at man finner noen man liker :-D har bare sandaler, men har tenkt å invistere i joggesko og støvletter og :-)

Vi er i Italia! Siste uken denne uken! Magisk plass her i Roma! Uheldig med været her... Av og på knapp med regn. Å når det regner så regner det... Norge x 20!!! Helt helt sykt! Blir våt med paraply :O

Ellers når været er på topp har vi fått sett litt historiske bygninger, vi mangler et par, men det er meldt fint ver fra torsdag av, så da må vi planlegge oss etter det!

Skal ikke ha mer ferie før permisjonen, er jo ikke så lenge igjen! Kun 4 mnd!!! :O

Blir ikke mye ferie på oss i år...Nytt hus og større prosjekt tar det meste av ferietid og feriepenger. Kjekt det og altså ;) Men har bestemt meg for å ta med storebror på en liten uke på hytta da, sånn før lillebror melder sin ankomst :) Det gleder jeg meg til! :) Sjø og båt og is og sol (forhåpentligvis).

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Så masse spennande folkens! :) her er det ikkje bestilt noke tur endå men satser på at det blir ein dannmarkstur i august :) her tar vi det som det kommer :P

I sommer skal vi på Campingen som ligger på Elgå i Femund :) ( Båtstø camping ) .. Iallefall en uke, så er det hjem, så får vi koselig besøk av søstera mi og familien :) blir vel noen småturer hit og dit. Prøve å reise til Amadeus dyrepark på stange, og besøke andre steder :) i fjor koste vi oss i dyreparken i Kristiansand og Tusenfryd :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Ka ska du i sommar???
Høres fantastisk ut!:D
Vi har sparesommer i år:P Var mye å reiste i fjor, pluss bryllup og fest, pluss mye som skal handles til babyn♥ Blir å late oss langs kysten på land og på vannet i båt:)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her skal det spares i år ;-)
Men har lyst til å dra til Ulllared. Følgt med på tven og venter spent på hvordan det r der å shoppe :) om Det r bra kvalitet osv.

I dag har jeg bokka boande på Ullared:-D si i fra hvis noen av dere er der 11 juli :-D

Back
Topp