JIPPI

*MIRIAM*

Elsker forumet
jeg skal på ultralyd til Onsdag. Og jeg gleder meg som et lite barn. Har et håp at jeg kan få se hvem han ligner på. Og at det virkelig er en gutt jeg bærer på.
Skal bli veldig artig.

Måtte bare fortelle dere det. Er så glad.

Så koselig da [:)]. Jeg synes også det er artig å være på UL, har tatt det endel ganger pga extra oppfølging, og det er så koselig å se hvordan barnet/fosteret styrer inni magen [:)]. Sist gang (igår faktisk) så jeg ansiktet ganske så tydelig. Ser ut som h*n blir lik pappan sin denne gang også [:)].
*Lykke til*

Kjempegøy, det er artig det[:D]
Like spennende hver gang , lykke til, og håper tiden frem til onsdag går fort da[:)]

Er jammen ikke sikker på om det er vanlig eller 3d. Fikk tlf av Nettemor. Hun er så snill. Hadde ikke klart å funnet lege, jordmor og ultralyd uten henne nei.

Når vi var på ultralyd i uke 18 så vi jo babyen, men han ville ikke vise oss ansiktet. De prøvde å dytte på magen min. Men han snudde seg med hodet til ryggen min isteden. Ville tydligvis ikke bli filmet. Han er kanskje like redd kamera som mora si. hihi
ORIGINAL: toveli6

Å såå spennende[:D][:D] Er jo bare så herligog gå på UL. Er det valig eller 3dUL?
Uansett masse lykke til, og håper vi får se bilder[:D][:)][;)]

Lykke til på onsdag[:)]blir spennende[:)]

åhh.. lykke til, dette blir spennende!! Gleder meg veldig på dine vegne!!

Lykke til er altid gøy med ul [:D]

Back
Topp