Jippi:)

GRATULERER :D hvor langt på vei var du? Og hvor stor var h*n? :-)

Jeg har antatt 10+3 og hun trodde rundt 9-10 uker. :) men lettet over at alt var så bra. Hun sa faktisk ikke hvor lang lille var, og jeg husket ikke å spørre, var bare så glad for at alt var bra:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har antatt 10+3 og hun trodde rundt 9-10 uker. :) men lettet over at alt var så bra. Hun sa faktisk ikke hvor lang lille var, og jeg husket ikke å spørre, var bare så glad for at alt var bra:)

Ja, uker betyr jo ingenting så lenge alt er som det skal :D Jeg er 10+4, og skal på UL i morgen, så er spent på om jeg blir satt frem eller noe tilbake da :-) Håper egentlig på 11uker akkurat, siden det er stor forskjell på lengden fra begynnelsen til slutten av uke 10, og jo eldre jo mer kan man se :-) Er jo sååå stas å få se :D

Så herlig at alt stod bra til! :D

Kanskje det står på bildet? Hvis du fikk da. På bildet jeg fikk står det crl 52 mm ved siden av bildet :)

Back
Topp