Jippi

Det så ganske strøkent ut i går bortsett fra megaoppvask siden at jeg ikke har orket å gjøre alt hjemme med pass av to unger, mat, handling, rydding gg vasking. Vel..det var i går..det eneste var å rydde vekk støvsugeren, vaske gulvet på treåringens rom og seff ta megaoppvasken..men som sagt..jeg har to barn;) typisk med uventet besøk i dag da jeg fant ut at jeg endelig skulle ta meg en lur sammen med babyen i stedet for å rydde og/eller begynne å lage middag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Klikk!! "Hen e helmelken? Unger skal jo ha det!" Samboer får gjennomgå..han tar visst ikke ut bosset ofte nok, han tar oppvasken feil osv. Like før jeg tar på meg sko og bare går.Har så lite til overs for noe greier i dag. Føles ut som den hormonbomben her.. masse kritikk mot begge når jeg føler jeg stresser ræven av meg om dagene med treåring og liten baby..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æsj, spontan besøk er kjipt!:( Er jo ikke vanskelig å sende en liten sms å spørre om det passer.. For det er det ikke alltid det gjør! Jeg merker jeg med bare ett barn ikke liker "drop-in", ser for meg det er enda kjipere med spontanbesøk når man har to å styre med..

Å nei :P Da hadde jeg blitt sur tror jeg..

Back
Topp