Jippi:-)

SHUTUP!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Da hopper jeg inn her etter Gravid på CB Digital idag.. Har 3 barn fra før på 2, 4 og 7 + en bonusgutt som bor fast hos oss på 6.
Har mista tilsammen 11 ganger, 2 ganger etter sistemann. Men nå er alt av medisiner klart og denne gangen skal det gå bra:-)
Gleder med til å bli kjennt med dere:-)

Gatulerer:)
Håper på å komme hit etterhvert jeg også:)

Krysser fingrene;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da hopper jeg inn her etter Gravid på CB Digital idag.. Har 3 barn fra før på 2, 4 og 7 + en bonusgutt som bor fast hos oss på 6.
Har mista tilsammen 11 ganger, 2 ganger etter sistemann. Men nå er alt av medisiner klart og denne gangen skal det gå bra:)
Gleder med til å bli kjennt med dere:)

Gratulere så mye!! Hvordan medisiner tar du ? Er i samme situasjon, men tar ikke medisiner. Håper at legen kan gi meg noe så jeg ikke miste igjen :)

Gratulerer :)

Gratulerer! :)

Takk:-) Tar fragmin, albyl e, crinone og ti ganger med folat. Er det eneste som hjelper hos meg. Lider av antifosfolipidsyndrom. Krysser fingrene for at du får hjelp. Jeg har måtte kjempet mye selv for å bli tatt på alvor og for å få medisiner.

Takk:) Tar fragmin, albyl e, crinone og ti ganger med folat. Er det eneste som hjelper hos meg. Lider av antifosfolipidsyndrom. Krysser fingrene for at du får hjelp. Jeg har måtte kjempet mye selv for å bli tatt på alvor og for å få medisiner.

Ser du skriver ti ganger med folat. Betyr det at du tar ti ganger den dosen som er anbefalt gravide generelt? Jeg fikk en gutt med leppe- og kjevespalte sist og på "bekreftende" ul på Riksen fikk jeg beskjed om at jeg burde ta mer folat enn den vanlige typen man kjøper på apoteket. Dessverre sørget jeg ikke for noe skriftlig av den beskjeden så nå to år senere vet jeg ikke helt hvordan jeg skal legge fram saken for fastlegen min...

Back
Topp