A Alias Gift med forumet 24 Jan 2006 #1 Da har jeg rundet 300 innlegg...samboeren min vil si jeg ikke har noe liv, men jeg skåler for meg selv og sier HIPPHIPPHURRA HIPP HURRA
Da har jeg rundet 300 innlegg...samboeren min vil si jeg ikke har noe liv, men jeg skåler for meg selv og sier HIPPHIPPHURRA HIPP HURRA
fruluna Forumet er livet 24 Jan 2006 #2 Hurra!! Grattis!! Hvis du ikke har noe liv, hva har jeg da?? Hehe
lenemor Forumet er livet 24 Jan 2006 #6 Ikke bry det om samboeren din du - fortell at det finnes mennesker her inne med flere tusen innlegg så tier han nok still[;)] Gratulerer med 300 - det blir nok fort det dobbelte tenker jeg![:D]
Ikke bry det om samboeren din du - fortell at det finnes mennesker her inne med flere tusen innlegg så tier han nok still[;)] Gratulerer med 300 - det blir nok fort det dobbelte tenker jeg![:D]
A Alias Gift med forumet 24 Jan 2006 #7 Ikke bry det om samboeren din du - fortell at det finnes mennesker her inne med flere tusen innlegg så tier han nok still Gratulerer med 300 - det blir nok fort det dobbelte tenker jeg! Hehe...jeppjepp...er i gang med å fordoble meg allerede!!
Ikke bry det om samboeren din du - fortell at det finnes mennesker her inne med flere tusen innlegg så tier han nok still Gratulerer med 300 - det blir nok fort det dobbelte tenker jeg! Hehe...jeppjepp...er i gang med å fordoble meg allerede!!
mimime Forelsket i forumet 24 Jan 2006 #11 grattis grattis!!!! og jeg som er fornøyd med snart å runde 100,hehe.. jeg har noe å ta igjen ja[:D]