Jippi!! :)

min lille hemmelighet :)

Betatt av forumet
Hei på dere :)

Her kommer jeg inn :) Litt uventet at det skulle gå med en gang, men Mai blir fantastisk! :) Gratulerer til dere som allerede er her og jeg gleder meg til å få inn flere! :)

Jeg har 1 barn fra før av og gleder meg til en til :)

Samboeren vet ingenting enda, så jeg gleder meg til å fortelle det :)

Har noen ett godt forslag til hvordan jeg skal fortelle det? :)

Har da termin ca 3 mai :)

Hei på dere :)

Her kommer jeg inn :) Litt uventet at det skulle gå med en gang, men Mai blir fantastisk! :) Gratulerer til dere som allerede er her og jeg gleder meg til å få inn flere! :)

Jeg har 1 barn fra før av og gleder meg til en til :)

Samboeren vet ingenting enda, så jeg gleder meg til å fortelle det :)

Har noen ett godt forslag til hvordan jeg skal fortelle det? :)

Har da termin ca 3 mai :)

Gratulerer !!:)
Har termin 3 mai selv!!):-D

Jeg la testen mellom bestikket når vi skulle spise middag!:p haha ;)
Under asjetten så han ikke så den før han satt seg!:p

Ja! Det var smart! :-) det skal jeg gjøre! :-) takk! Og gratulerer så mye med spire i magen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehehe, jeg hadde bare en sånn billig test og la den mellom gaffelen og kniven hans.. Han har jo sett disse før og vet jo hva det er... tenkte jeg da :P hehe.. Han så den, tok den opp, så rart på den og la den ved siden av seg på bordet :P Er det mulig!? hehe.. Så jeg gikk bort til han, tok den opp, holdt den foran ansiktet hans og spurte om han ikke kjente igjen hva det var.. Først da gikk det opp ett lys for han :) hehe.. Han ble veldig glad! :D

Det er like morsomt selvom det er andre barnet! :) Nå mangler det bare at det skal gå opp for meg! :)

Gratulerer med spire! Og morsomt å kunne overraske pappa'n :)

Gratulerer med spiren :) Jeg fant det også ut i dag og har termin 2. Mai :D Dette blir også min nr 2, har ei jente på 1,1/5 år :) Dette blir stas!

Gratulerer:-)

Back
Topp