Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, lykke til! alltid kjekt å få en sniktitt
Ja tia går så fort ja tusen takkSå gøy! Ikke lenge igjen nå Kos deg masse på ul i morra!
Tiden flyr Gratulerer med 2 mnd igjen og spennende med ul!! Skjønner godt du gleder deg Er det noen spesiell grunn for ekstra ul?
Idag er det akk 2 mnd til termin, og på mandag er jeg 32 uker og skal på ultralyd gleder meg til ul for og se vesla, og hvor stor hun er osv
Spennende med ul, uansett liksom ja er myye aktivitet her og, det er så morro )jeg er 33 uker på onsdag å da skal jeg oxo på ultralyd gleder meg veldig
lurer på om jeg får sett noe i det hele tatt siden hun er vel ganske stor nå
men de ser vel kanskje termin min bedre og hvordan hun ligger
er veeeldig mye aktivitet her om dagen
så merker at hun har vokst.
magen går i alle retninger til tider
Gratulerer så mye, og lykke til i dag blir koselig å se den lille igjen daIdag er det akk 2 mnd til termin, og på mandag er jeg 32 uker og skal på ultralyd gleder meg til ul for og se vesla, og hvor stor hun er osv
Takk var veldig koselig og se den lille igjen hun vokser som hun skal og alt så strålende ut ) blir jo glad av slike nyheter selv om jeg ikke hadde forventet noe annet egentlig hehe.. ser de ikke så godt på ul lenger, når de blir såpass storeGratulerer så mye, og lykke til i dag blir koselig å se den lille igjen da