Jippi! :)

Fompen

Glad i forumet
Idag er det akk 2 mnd til termin, og på mandag er jeg 32 uker og skal på ultralyd :) gleder meg til ul for og se vesla, og hvor stor hun er osv :)

Så gøy! Ikke lenge igjen nå :) Kos deg masse på ul i morra! :)
Ja tia går så fort :) ja tusen takk :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Tiden flyr :) Gratulerer med 2 mnd igjen og spennende med ul!! Skjønner godt du gleder deg :) Er det noen spesiell grunn for ekstra ul?

Tiden flyr :) Gratulerer med 2 mnd igjen og spennende med ul!! Skjønner godt du gleder deg :) Er det noen spesiell grunn for ekstra ul?

Tusen takk :) Er ikke helt sikkert på hvorfor jeg skulle på en ul til, men er vel for jeg er veldig overvektig fra før. Dette blir den 3 ul på sykehuset, alt har vært bra hele tia, så satser på det nå og :)

Idag er det akk 2 mnd til termin, og på mandag er jeg 32 uker og skal på ultralyd :) gleder meg til ul for og se vesla, og hvor stor hun er osv :)

jeg er 33 uker på onsdag å da skal jeg oxo på ultralyd ;) gleder meg veldig ;)
lurer på om jeg får sett noe i det hele tatt siden hun er vel ganske stor nå ;)
men de ser vel kanskje termin min bedre og hvordan hun ligger;)

er veeeldig mye aktivitet her om dagen ;)
så merker at hun har vokst.
magen går i alle retninger til tider;)

jeg er 33 uker på onsdag å da skal jeg oxo på ultralyd ;) gleder meg veldig ;)
lurer på om jeg får sett noe i det hele tatt siden hun er vel ganske stor nå ;)
men de ser vel kanskje termin min bedre og hvordan hun ligger;)

er veeeldig mye aktivitet her om dagen ;)
så merker at hun har vokst.
magen går i alle retninger til tider;)
Spennende med ul, uansett liksom :) ja er myye aktivitet her og, det er så morro :))

Gratulerer så mye, og lykke til i dag :) blir koselig å se den lille igjen da :D

Gratulerer så mye, og lykke til i dag :) blir koselig å se den lille igjen da :D
Takk :) var veldig koselig og se den lille igjen :) hun vokser som hun skal og alt så strålende ut :)) blir jo glad av slike nyheter :) selv om jeg ikke hadde forventet noe annet egentlig :) hehe.. ser de ikke så godt på ul lenger, når de blir såpass store :)

Back
Topp