kosemor Glad i forumet 12 Jun 2013 #1 Ringte bileksstra nå og får maksi cosi briofix med base til kampanjeprisen selv om de ikke har kampanje lenger og får det i svart .. Superglad Håper jeg får tak i iPad 2 til kampanjepris også
Ringte bileksstra nå og får maksi cosi briofix med base til kampanjeprisen selv om de ikke har kampanje lenger og får det i svart .. Superglad Håper jeg får tak i iPad 2 til kampanjepris også
Karina Meg :) 12 Jun 2013 #2 Å, så bra jeg er en skikkellig tilbudsjeger, så irriterer meg grønn hvis ikke jeg får slått til når noe først er på tilbud
Å, så bra jeg er en skikkellig tilbudsjeger, så irriterer meg grønn hvis ikke jeg får slått til når noe først er på tilbud
kosemor Glad i forumet 12 Jun 2013 #3 Karina skrev: Å, så bra jeg er en skikkellig tilbudsjeger, så irriterer meg grønn hvis ikke jeg får slått til når noe først er på tilbud Klikk for å utvide … Bra vi er fler.. Ser ikke poenget med å bruke mer enn en må av penger
Karina skrev: Å, så bra jeg er en skikkellig tilbudsjeger, så irriterer meg grønn hvis ikke jeg får slått til når noe først er på tilbud Klikk for å utvide … Bra vi er fler.. Ser ikke poenget med å bruke mer enn en må av penger