Jippi!

AinaPaina

September 2013 <3
Vi bestemte oss for å få hjelp til å legge flisene i kjelleren for å lette arbeidet, og nå er han kommet under en uke etter at vi spurte!! Han skal rette av gulvene nå, og flise i morgen og fuge i overimorgen!! Også er kjelleren FERDIG!!! (Jaja, litt lister men det er bagateller :P)
Så utrolig deilig og komme i mål! Vertfall siden jeg nå begynner å kjenne på redebygger-tendensene :) :)

JUBELTRÅD!!! :D:D:D

Såå hæli!! :D

nestinga er i full sving her også .. hehe :p nesten værre m nr 2!! Mn fikser mest til storebror enda. Han skal få nytt og større rom, stoor stas :D

Vi bestemte oss for å få hjelp til å legge flisene i kjelleren for å lette arbeidet, og nå er han kommet under en uke etter at vi spurte!! Han skal rette av gulvene nå, og flise i morgen og fuge i overimorgen!! Også er kjelleren FERDIG!!! (Jaja, litt lister men det er bagateller :P)
Så utrolig deilig og komme i mål! Vertfall siden jeg nå begynner å kjenne på redebygger-tendensene :) :)

JUBELTRÅD!!! :D:D:D
Åå jeg og vil bygge redee! Heldig som har råd :)

Det begynner å gå hardt utover lommeboka nå :-p hjelper jo ikke akkurat på at vi skal rive badet og gangen oppe når vi er ferdig og lage nytt og større bad. Men hjelpes så deilig det skal bli båt det blir ferdig :-) :-)

Jeeeeeeeeei! :)

Gutt født 09
Baby sept 13

Det er en herlig følelse når sånne ting er ferdig :)
Vi holder på på badet nå og det er et eneste kaos i hele leiligheten ><
Men gleder oss kjempe masse til det blir ferdig ^^

Det er en herlig følelse når sånne ting er ferdig :)
Vi holder på på badet nå og det er et eneste kaos i hele leiligheten ><
Men gleder oss kjempe masse til det blir ferdig ^^
Uff, ja men som du sier: utrolig deilig når det er ferdig. vi skal gå løs på badet i neste uke.

Back
Topp