jippi

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
18 uker i dag, nærmer seg med stormskritt ;)

begynt å kjenne dult i magen oxo ;)

Ja, nå går det på fram med oss her!! Snart halvveis!!! Nå er apriljentene snart ferdige med å føde, maijentene i full gang og junijentene har begynt så smått, da er det bare juli, august og september, så er det vår tur!! Gleder meg til en gravid sommer da, tror det blir fint å føde i oktober :)

Ja, nå går det på fram med oss her!! Snart halvveis!!! Nå er apriljentene snart ferdige med å føde, maijentene i full gang og junijentene har begynt så smått, da er det bare juli, august og september, så er det vår tur!! Gleder meg til en gravid sommer da, tror det blir fint å føde i oktober :)

ja,nå går det fort;)
ikke lenge til ihvertfall;) har du vært på ultralyd?
jeg skal neste uke tirsdag,klarer nesten ikke å vente;);)

ja,nå går det fort;)
ikke lenge til ihvertfall;) har du vært på ultralyd?
jeg skal neste uke tirsdag,klarer nesten ikke å vente;);)

Ja, jeg var i går og fikk se en nydelig, frisk og aktiv liten babygutt :) :) gleder meg såå til oktober nå!! Bare en uke igjen for deg da, det går fort :)

Ja, jeg var i går og fikk se en nydelig, frisk og aktiv liten babygutt :) :) gleder meg såå til oktober nå!! Bare en uke igjen for deg da, det går fort :)

gratulerer med en aktiv baby gutt da ;)
så kos, jeg gleder meg oxo sååå til oktober ,gleder meg vel enda mere etter ultralyden;)
1 uke går fort ;)
unga gleder seg veldig til å vite om det er jente el gutt ;)
jeg oxo selvfølgelig ;)

Jeg har vært så sikker på at jeg har kjent liv en stund, men nå er jeg redd det bare har vært luftbobler.. :/
Kjenner ingenting nå.. Kjeedelig! Prøver å kjenne etter, men nå er jeg ikke lengre sikker på hvor bebien skal ligge i kroppen ;) Hehe..

Gratulerer :D

Jeg har vært så sikker på at jeg har kjent liv en stund, men nå er jeg redd det bare har vært luftbobler.. :/
Kjenner ingenting nå.. Kjeedelig! Prøver å kjenne etter, men nå er jeg ikke lengre sikker på hvor bebien skal ligge i kroppen ;) Hehe..

langt på vei er du ?

jeg venter spent på mere liv fra nurket ;)

har du merket mye liv nå da ?

bobler mye i magen min nå men vet liksom ikke om det er fra nurket eller om det bare er magen som er sånn
magen min har pleid å bråke fra før.

Jeg trodde jeg merket liv, men nå er jeg søren meg usikker..! Har ikke kjent noe på en stund så redd det bare har vært magen min..;) lik mage som deg kanskje.. Høylytt og styrer på med sitt;)! Gleder meg til det ikke er tvil om hva som er hva, men syns det kunne skjedd snart!:) utålmodig!! ;)

Jeg trodde jeg merket liv, men nå er jeg søren meg usikker..! Har ikke kjent noe på en stund så redd det bare har vært magen min..;) lik mage som deg kanskje.. Høylytt og styrer på med sitt;)! Gleder meg til det ikke er tvil om hva som er hva, men syns det kunne skjedd snart!:) utålmodig!! ;)

jeg oxo er utolmodig:)
skal jo på ultralyd tirsdag neste uke, burde vel ha kjent noe da.
jeg har prøvd å drikke litt saft spist noe søtt drikket juice men kjenner ikke noe helt enda ,jeg har jo trodd at jeg har kjent noe da..... håper jeg kjenner noe etterpå i kveld:)
pleier å ligge å kjenne på magen å kjenne etter liv på kvelden......

jeg oxo er utolmodig:)
skal jo på ultralyd tirsdag neste uke, burde vel ha kjent noe da.
jeg har prøvd å drikke litt saft spist noe søtt drikket juice men kjenner ikke noe helt enda ,jeg har jo trodd at jeg har kjent noe da..... håper jeg kjenner noe etterpå i kveld:)
pleier å ligge å kjenne på magen å kjenne etter liv på kvelden......

Så kjekt med ultralyd snart da! Er 3 uker til vi skal.. Klarer nesten ikke vente:)!
Det har jeg også gjort og mente jeg kjente noe for en stund tilbake, og nå høres jeg sikkert litt dum ut men hvor i magen ligger den lille nå;)? Hehe.

Så kjekt med ultralyd snart da! Er 3 uker til vi skal.. Klarer nesten ikke vente:)!
Det har jeg også gjort og mente jeg kjente noe for en stund tilbake, og nå høres jeg sikkert litt dum ut men hvor i magen ligger den lille nå;)? Hehe.

skjønner det føles lenge å vente, men går nok fort skal du se, selv om ikke jeg er den rette til å si det
for jeg klarer nesten ikke vente til tirsdag hehe;-)

skal prøve få helga til å gå fort tihi;)

hvor bebisen ligger nå er jeg ikke sikker på selv jeg.....;)

snart må vi vel kjenne noen spark vel ;)

Back
Topp