18 uker i dag, nærmer seg med stormskritt
begynt å kjenne dult i magen oxo
begynt å kjenne dult i magen oxo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå går det på fram med oss her!! Snart halvveis!!! Nå er apriljentene snart ferdige med å føde, maijentene i full gang og junijentene har begynt så smått, da er det bare juli, august og september, så er det vår tur!! Gleder meg til en gravid sommer da, tror det blir fint å føde i oktober
ja,nå går det fort
ikke lenge til ihvertfall har du vært på ultralyd?
jeg skal neste uke tirsdag,klarer nesten ikke å vente
Ja, jeg var i går og fikk se en nydelig, frisk og aktiv liten babygutt gleder meg såå til oktober nå!! Bare en uke igjen for deg da, det går fort
Jeg har vært så sikker på at jeg har kjent liv en stund, men nå er jeg redd det bare har vært luftbobler.. :/
Kjenner ingenting nå.. Kjeedelig! Prøver å kjenne etter, men nå er jeg ikke lengre sikker på hvor bebien skal ligge i kroppen Hehe..
langt på vei er du ?
16-17 uker..
jeg venter spent på mere liv fra nurket
har du merket mye liv nå da ?
bobler mye i magen min nå men vet liksom ikke om det er fra nurket eller om det bare er magen som er sånn
magen min har pleid å bråke fra før.
Jeg trodde jeg merket liv, men nå er jeg søren meg usikker..! Har ikke kjent noe på en stund så redd det bare har vært magen min.. lik mage som deg kanskje.. Høylytt og styrer på med sitt! Gleder meg til det ikke er tvil om hva som er hva, men syns det kunne skjedd snart! utålmodig!!
jeg oxo er utolmodig
skal jo på ultralyd tirsdag neste uke, burde vel ha kjent noe da.
jeg har prøvd å drikke litt saft spist noe søtt drikket juice men kjenner ikke noe helt enda ,jeg har jo trodd at jeg har kjent noe da..... håper jeg kjenner noe etterpå i kveld
pleier å ligge å kjenne på magen å kjenne etter liv på kvelden......
Så kjekt med ultralyd snart da! Er 3 uker til vi skal.. Klarer nesten ikke vente!
Det har jeg også gjort og mente jeg kjente noe for en stund tilbake, og nå høres jeg sikkert litt dum ut men hvor i magen ligger den lille nå? Hehe.