jippi

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
28 uker:
bare 12 igjen viss jeg får gå tiden ut(noe jeg aldri har gjort før)
Det nærmer seg jenter,snart sitter vi med våre håpefulle i armene:

Heldige du :) 26 uker her og jeg regner med å gå over ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Men det nærmer seg for deg og.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Når februar er over nå, så går det fort tror jeg.. :-) Er 27+2 i dag. Gleder meg til jeg runder 30 uker..

Åh så heeeeldig! :) Deilig og ha termin helt i starten av mai da :) Gratulerer med 28uker :)

Gratulerer med 28 uker! Jeg teller også; bare 12 uker til termin, bare 9 uker til permstart og bare 8 uker igjen til da trollet ble født. Ønsker oss alle en god mild vår:-)

herlig :)
Er akkurat kommet over i uke 25, men 15 uker er jammen ikke lenge det heller - 1 uke til jeg reiser på vinterferie og vips så er det 3D ul og ny kontroll hos JM....og så er det jammen påske rett etter før jeg og sambo skal på kjærestetur til Bergen etter det - så er det jammen midten av april allerede :D Tiden FLYR!

Så heldig du er... Tiden går for no syntes jeg men tror nok mai kommer til å gå super tregt for oss med termin helt i slutten... Hvor mye tidligere har de andre kommet da??
Fra 9 til 19 gager før termin... ene snuppa kom 9 dager før termin og de andre 18-18 og 19 dager....

28 uker:
bare 12 igjen viss jeg får gå tiden ut(noe jeg aldri har gjort før)
Det nærmer seg jenter,snart sitter vi med våre håpefulle i armene:
Tiden flyr! Ja nå går det fryktelig fort frem til mai og alle skattene våre. Villt å tenke på at i uke 29 er vi allerede i 3 trimester:D og i dag er jeg 27uker :)

Tiden flyr! Ja nå går det fryktelig fort frem til mai og alle skattene våre. Villt å tenke på at i uke 29 er vi allerede i 3 trimester:D og i dag er jeg 27uker :)

Er tredje trimester fra dagen man er 29 uker? :D

Jeg er 28 i morgen selv, går så fort det her!

Samme som snufla over her! Er to uker bak og gikk to uker over sist, så ja...føler ikke det nærmer seg enda ;)
heldig du som slipper å gå ut tiden!

Samme som snufla over her! Er to uker bak og gikk to uker over sist, så ja...føler ikke det nærmer seg enda ;)
heldig du som slipper å gå ut tiden!
Ja har vert heldig:-)
Håper bare det gjelder denne siste gangen og:-)

Back
Topp