Jippi...

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Da har endelig eg og passert uke 12 :) Deilig følelse, men er veldig spent på tidlig UL på fredag. :) Grugleder meg.

Gratulerer så mye :) gleder meg til jeg kommer dit selv! :)

Gratulerer! er det ikke deilig? Jeg gleder meg som en unge... Det skal bli så deilig, ikke minst det å føle at man etterhvert kan dele gleden med flere:) Nå er det hysjhysj! Lykke til på ultralyd:) Fått henvisning eller ønsker du det selv? 

Dunja skrev:
Gøy, grattis. Gleder meg til det er min tur=)

Sign!

Fantastisk!!

Her vet jeg ikke om jeg skal juble på legens termin, da runder jeg uke 12 på onsdag - eller om jeg fortsatt skal holde på min som passerer 12 uke mandag om 1 uke......Skal også på UL, spennende! Grugleder meg jeg og, tror det ligger mest på at sambo ikke skal være med :(

tuddelidu skrev:
Gratulerer! er det ikke deilig? Jeg gleder meg som en unge... Det skal bli så deilig, ikke minst det å føle at man etterhvert kan dele gleden med flere:) Nå er det hysjhysj! Lykke til på ultralyd:) Fått henvisning eller ønsker du det selv? 

Det e fantastisk deilig.. Føler jeg kan slappe litt av no. Her vokser magen så fort at jeg er nok avslørt for de fleste. :) Ganske rart at den vokser så fort no. Med første såg en ikke det før eg var 22 uker minst. :) Men har gått ned 9 kg så lagt pga oppkast, så ligger godt ann så langt :)
Bestillt privat :) Har ikke hatt noe unormalt så langt denne gangen heller. Så her er det bare for nyskjerrighetens skyld :) E litt deilig å få se den lille en ekstra gang :)

Niceday skrev:
Fantastisk!!

Her vet jeg ikke om jeg skal juble på legens termin, da runder jeg uke 12 på onsdag - eller om jeg fortsatt skal holde på min som passerer 12 uke mandag om 1 uke......Skal også på UL, spennende! Grugleder meg jeg og, tror det ligger mest på at sambo ikke skal være med :(

Då tror eg at eg hadde jubla for legen sin :D eller begge... :D alltid kjekt å juble en ekstra dag ;) Har du ingen andre du kan ta med deg da? Eg husker sist sv.skap når jeg skulle på ord.UL. da hadde eg med meg samboer, mamma og søster. Vi fyllte opp hele rommet. :) Alle var så spente. Men denne gangen blir det bare meg og samboeren..

Grattis med velgått første milepæl:-)

Back
Topp