Jippi:)

KirstenJ

Flørter med forumet
I går var vi på ul, og fikk vite at alt sto bra til;) Etter at broren min og samboeren mistet for to uker siden i MA, (vi hadde termin med en ukes mellomrom) var jeg veldig spent selv. Men alt viste seg å være fint, og gutten jeg følte viste seg å være jente:) Så nå begynner vi å venne oss til tanken på ei prinsesse i stedet for prins, og ønsker henne velkommen rundt 11. mai:) Har prøvd å finne ut av disse fine signaturene dere har, noen som vil dele med meg hvordan det gjøres?

Gratulerer med jenta =) så kjekt.

Jeg lurer også på dette med signaturene.

Gratulerer :)
Det er bare å trykke på en av oss sin signatur. Så veldig du fremover det du måtte ønske(graviditetsticker, bursdagsticker osv). På slutten vil det komme opp en del koder du kan velge mellom. Jeg har pleid å velge den som se noe ut som denne:
 http://lilypie.com/">http://lmtf.lilypie.com/0SKbp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

Denne kopieres. Så går du på min side, mine opplysninger, min signatur og ticker og deretter på ticker-tekst. der limer du den inn. For å sjekke om det har virket kan du gå på en av dine gamle poster og se om den har dukket opp på innlegget ditt :) Lykke til!

Gratulerer så mye med vel overstått UL og prinsesse! :-)

Angående signaturer så klikker du bare på en av de du kunne tenke deg, da åpner "dens" side seg og derifra er det bare å følge instruksjonene, til slutt kopierer du en av kodene beregnet på forum, så går du inn på 'Min Side' trykker på 'Mine Opplysninger' på venstre side, deretter ruller du ned og trykker deg inn på 'Min Signatur og Ticker' jeg har limt inn mine i tekstboksen 'Signatur tekst' deretter lagrer du, så må du sjekke at den virker, dersom den ikke gjør det kan det hende du har tatt feil kode, da prøver du bare med en ny. ;-)

grattis med jente 

Gratulerer med ei lita prinsesse i magen :) 

Ser du har fått tips om tickere, men du får heller hyle ut om du ikke får det til :)

blåkanin skrev:
Gratulerer med ei lita prinsesse i magen :) 

Ser du har fått tips om tickere, men du får heller hyle ut om du ikke får det til :)

*sign*

Back
Topp